Gå til innhold

Norske servere til Battlefield: Bad Company 2


Anbefalte innlegg

Søkte litt opp og ned på forumet, og fant ikke noe svar, så jeg stiller spørsmålet:

 

Hvilke norske servere finnes det til Battlefield: Bad Company 2?

 

Har til nå kommet over Battlefield.no(Multigamer.no) sine, samt TV2's (Battle.no)

 

EDIT: Lister opp de nevnte serverene her, fortløpende:

 

- Battlefield.no (Alle spillmoduser)

- TV2 (Alle spillmoduser)

- Ragnarok (RUSH&Conquest-modus)

- Heroes of Telemark Ranked Clan Server

- www.nstclan.com (Conquest-modus)

Endret av kongeie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg finner aldri battlefield.no når jeg søker, prøvd med stor 'B' også da jeg fant den ene i den generelle serverlisten en gang. Forsøkte å legge den i favoritter men den klarte ikke å hente server information (spant og spant).

 

TV2 sine servere er greie, men slet med høy ping idag (~170 ms) selv om den viste ~15-50 ms i serverlisten, andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Jeg finner aldri battlefield.no når jeg søker, prøvd med stor 'B' også da jeg fant den ene i den generelle serverlisten en gang. Forsøkte å legge den i favoritter men den klarte ikke å hente server information (spant og spant).

 

TV2 sine servere er greie, men slet med høy ping idag (~170 ms) selv om den viste ~15-50 ms i serverlisten, andre som har opplevd dette?

 

 

Ja tv2 sine har jeg opplevd mer enn ønsket ping på flere ganger, derfor jeg har holdt meg til battlefield.no sine. Men har ikke hatt problemer med å finne dem i serverbrowseren da jeg har søkt. søker bare uten noe filter(unntatt No Password, da det er der "by deafult") stor B i Battlefield.no, og plutselig dukker de opp. Gikk fint å legge til i favoritter også

Endret av kongeie
Lenke til kommentar

Ja tv2 sine har jeg opplevd mer enn ønsket ping på flere ganger, derfor jeg har holdt meg til battlefield.no sine. Men har ikke hatt problemer med å finne dem i serverbrowseren da jeg har søkt. søker bare uten noe filter(unntatt No Password, da det er der "by deafult") stor B i Battlefield.no, og plutselig dukker de opp. Gikk fint å legge til i favoritter også

 

Ja er det jeg har søkt etter, og har ingen filter foruten password jeg heller. Det syke er jo at jeg noen ganger finner dem ved full refresh, selv om de ikke dukker opp ved søk. Og får som sagt ikke lagt til i favourites, men det går seg sikkert til etterhvert.

 

Går det an å legge til ip'en til serverene direkte eller noe? Er så lenge siden jeg har spilt noe multiplayer at jeg ikke er helt oppdatert lenger.

Lenke til kommentar

Fikk opp serverene når jeg søkte igår og la dem til fav's, men i favorittlisten så er de grået ut for øyeblikket. Men jeg får dårlig ping her også selv om jeg sitter på 10 Mbit linje, mistenker at usb dongle'en jeg bruker som livslinje har fått en sykdom.

Lenke til kommentar

Fikk opp serverene når jeg søkte igår og la dem til fav's, men i favorittlisten så er de grået ut for øyeblikket. Men jeg får dårlig ping her også selv om jeg sitter på 10 Mbit linje, mistenker at usb dongle'en jeg bruker som livslinje har fått en sykdom.

 

 

hehe, bare å koble seg til på god gammeldags kabel!

Lenke til kommentar

Fikk opp serverene når jeg søkte igår og la dem til fav's, men i favorittlisten så er de grået ut for øyeblikket. Men jeg får dårlig ping her også selv om jeg sitter på 10 Mbit linje, mistenker at usb dongle'en jeg bruker som livslinje har fått en sykdom.

 

 

hehe, bare å koble seg til på god gammeldags kabel!

 

Problemet er at fiberen går inn på loftet og jeg sitter i kjelleren :p men fikk ganske grei ping idag, men Battlefield.no serverene jeg la til i favoritter ligger enda som grået ut, eneste jeg kan velge på dem er å fjerne de fra favoritter. Ikke så nyttig med andre ord.

Lenke til kommentar

Hvordan legger man servere til i favoritter egentlig? Jeg må være blind.

 

 

Trykker på den lille "pilen" som ligger ved siden av navnet på serveren (i serverbrowser) og trykker 'add to favourites"

 

Toxin: Har opplevd at de gråes ut i blandt jeg og, virker som de da er nede, eller blir restartet. Hvorfor, hvordan, når eller hva som gjør dette, aner jeg ikke. Kanskje han som var så partisk lenger oppe kan fortelle oss det?

Lenke til kommentar

Hvordan legger man servere til i favoritter egentlig? Jeg må være blind.

 

 

Trykker på den lille "pilen" som ligger ved siden av navnet på serveren (i serverbrowser) og trykker 'add to favourites"

 

Toxin: Har opplevd at de gråes ut i blandt jeg og, virker som de da er nede, eller blir restartet. Hvorfor, hvordan, når eller hva som gjør dette, aner jeg ikke. Kanskje han som var så partisk lenger oppe kan fortelle oss det?

 

Serverne er ikke nede nei, er noe galt med favoritt-lista (kan enkelt sjekkes ved å søke på dem i "All"-taben)

Lenke til kommentar

Hvordan legger man servere til i favoritter egentlig? Jeg må være blind.

 

 

Trykker på den lille "pilen" som ligger ved siden av navnet på serveren (i serverbrowser) og trykker 'add to favourites"

 

Toxin: Har opplevd at de gråes ut i blandt jeg og, virker som de da er nede, eller blir restartet. Hvorfor, hvordan, når eller hva som gjør dette, aner jeg ikke. Kanskje han som var så partisk lenger oppe kan fortelle oss det?

 

Serverne er ikke nede nei, er noe galt med favoritt-lista (kan enkelt sjekkes ved å søke på dem i "All"-taben)

 

 

hender at de er grået ut når man søker under 'All-taben' også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...