Mountainhome Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 hei, denne må være kjapp: kjøpte Dark Messiah gjennom steam, men det bare står: prepearing to launch bla bla så når den ruten forsvinner skjer det ingenting.. jeg har Win7 Home Premium 64bit noen med samme problem eller gode løsninger? annen error var att den ikke fant sporet til binkw32.dll jeg har filen
Lexiboij Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Vil anbefale å ta det opp med Steam Da vil du få hjelp i løpet av en times tid. De har hjulpet meg flere ganger og det har løst seg hver gang. Anbefales. Men det er sikkert noen her som alt har et svar på det.
Axefjord Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Det kan jo funke å installerer bink-player. Filen du mangler skal installerers med spillet, nemlig... http://www.radgametools.com/bnkdown.htm
Mountainhome Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 klarer ikke leite meg fram på Steam sin support side.. var vrien den og jeg forstod ikke de Bink Video greiene.. hva skal jeg laste ned??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå