Gå til innhold

Problem med Xperia X2


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Kjøpt meg Sony Ericsson Xperia X2, men har fått problemer allerede etter å kun hatt den i en dag, altså etter en liten periode så skrur telefonen seg av, og batteriet er full-ladet. Når den skrur seg av, må jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen før jeg får skrudd på telefonen igjen.

 

Hva er problemet her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Kjøpt meg Sony Ericsson Xperia X2, men har fått problemer allerede etter å kun hatt den i en dag, altså etter en liten periode så skrur telefonen seg av, og batteriet er full-ladet. Når den skrur seg av, må jeg ta ut batteriet og sette det inn igjen før jeg får skrudd på telefonen igjen.

 

Hva er problemet her?

Her kan det være flere årsaker, alt fra programvarefeil til dårlig kontakt. Mobiltelefonen er også laget slik at den skrur seg av om det er feil spenning på enkelte komponenter. Jeg vil anbefale deg å ta telefonen med tilbake til forhandleren.

Lenke til kommentar

Prøvde å koble telefonen til Sony Ericsson Update Service programmet, telefonen hadde den siste oppdateringen men har prøvd å reinnstallere det nå, så skal følge med utover dagen om telefonen skrur seg av igjen. Om den gjør det isåfall leverer jeg den til forhandleren igjen.

 

Etter så kort tid, får jeg vel bare ny telefon isteden for å sende på reprasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...