Gå til innhold

Rollespill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg har blitt underholdt med flere timer på Cs;s, Bf2, Mw2 og Bfbc2 beta.. Men nå begyner jeg å gå møkk lei av å bare skyte folk.. Jeg spilte før WoW, og kunne tenke meg å spille noe lignende, men det er idiotisk at en må betale for slikt.. Spesielt når jeg ikke kommer til å spille det sånn veldig mye.

Jeg vil rett og slett ha noe annet å spille en bare skyting. Helst online rolle spill, men en må vell betale for å spille i mnd osv på alle de spillene..

Noen som kan hjelpe meg?:p

Takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er ute etter et MMO med skikkelig og ordentlig rollespilling vil jeg anbefale Lord of the Rings Online eller Age of Conan. Begge to har fantastiske rollespill miljø på RP serverne.

Skrevet (endret)

Jeg har ingen "instant reccomendations" for deg, men jeg kan nevne at jeg har prøvd en hel del MMO's (ala World of Warcraft) og det er virkelig ingen gratis MMO's som kommer seg i nærheten av de du må betale 100kr i måneden for.

Hvis du likevel er ute etter et gratis MMO er det vel noen som er mer kjente enn andre. Runes of Magic er ett eksempel.

Hvis du likevel tåler å bruke 100 kroner i måneden (noe jeg vil anbefale) så får du tilgang på mye bedre spill etter min mening. World of Warcraft er vel det beste der ute for tiden. Veldig polert, masse styr å gjøre og en gigantisk brukerbase. Ellers er det vel i hovedsak Age of Conan og Lord of the Rings online som Crax nevnte som er de "store". Du kan også gå for spillet "Darkfall" hvis du leter etter en mer hardcore opplevelse. Her taper du alt hvis du dør, spillet er så vidt jeg vet ikke særlig polert, og det er en del elementer ved det som ikke er sjarmerende, men det faller likevel i god jord hos mange.

Hvis du har tålmodighet til det kan du også prøve å komme deg inn i EVE online. Dette er et ganske spesielt spill som kun tiltaler en liten del av spillere (mange synes det er for treigt, repetivt osv, men de kommer aldri inn i det ordentlig). Jeg har nylig startet og kan med hånden på hjertet si at det er det dypeste spillet jeg noen gang har spilt. Hvis du har tålmodighet og liker settingen (sci-fi) er det supert!

Endret av Error
Skrevet

vel det kommer litt ann på om du vil betale måndentlig eller ikke. visst du ønsker det kan jo alltid age of conan bli anbefalt, det har blitt veldig mye bedre opp gjennom året.

om du ikke er intressert i å betale måndentlig kan allods online anbefales som er helt gratis. det er i værtfall de 2 eg holder på med for tiden :p

Skrevet

Takker for mange gode forslag..

Men det er vell ganske riktig at de som koster rundt 100 kr mnd er de som er bra. Det er jo bare kjipt det at jeg ikke kommer til å spille så mye, at de 100 kr i mnd blir litt waste. For det er jo bare en gang i blant når jeg ikke har andre å spille med (1Fps spill er kjedlig alene syntes jeg) og når jeg er lei av FPS spill..

Skrevet

Jeg har spilt Guild Wars opp gjennom årene og anbefaler det ved det sterkeste. Men er litt usikker på om det er så mange som fortsatt spiller det da. De fleste venter vel til etterfølgeren kommer ut. Kan være vanskelig å få folk til å spille med deg... <_<

Skrevet

Guild Wars har jo vært oppi 5 millioner spillere, men vet dog ikke om det var som spilte aktivt. Av det jeg har sett i det siste så er det fortsatt en del spillere så det er absolutt verdt å prøve. Liker personlig Prophecies campaignen best. Synes den har en veldig god historie :rolleyes:

Skrevet (endret)

Må jo anbefale Everquest 2 jeg da. Som den svorne fanen jeg er. God karakterutvikling med mange muligheter, masse å gjøre, moro pvp(på pvp-serverne), bra stemning/atmosfære og en i stor grad moden spillerbase, for å nevne noe. Jeg syns det er et kanonbra MMORPG :)

Endret av audunaudun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...