Gå til innhold

starcraft 2 beta


Anbefalte innlegg

Noen som har fått tilgang her på forumet? hvis noen har fått det, eller fått key, så lurer jeg på en ting. Jeg melte meg på beta tingen med en gang det var mulig, og slik jeg har forstått det blir man plukket ut rimelig tilfeldig. Men er det slik at de som skal få tilgang til betaen når den blir lagt ut, allerede har fått key? eller en beskjed fra blizzard? eller er det håp enda?

 

Og hvis noen har fått tilgang til betaen (eller når de får), så kan de poste info her hvis de får lov :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått tilgang her på forumet? hvis noen har fått det, eller fått key, så lurer jeg på en ting. Jeg melte meg på beta tingen med en gang det var mulig, og slik jeg har forstått det blir man plukket ut rimelig tilfeldig. Men er det slik at de som skal få tilgang til betaen når den blir lagt ut, allerede har fått key? eller en beskjed fra blizzard? eller er det håp enda?

 

Og hvis noen har fått tilgang til betaen (eller når de får), så kan de poste info her hvis de får lov :p

 

Ja jeg lasta ned SC2 beta i går fra Battle.net, har du tillgang der og satt deg opp på beta har du muligens fått tillgang på SC2 også, fila er på 1.6Gb

Jeg fikk ikke mail fra blizz. Så anbefaler å logge seg inn på Battle.net

Lenke til kommentar

Jeg spiller litt SC2 Beta. Har ikke selv key, men en klassekamerat har. Jeg var Zerg i SC men har blitt frelst av Terran hittil. Kanskje påvirket av Flash' SC dominanse med Terran i det siste. Virker som om man kan spille terran relativt likt som før, mens zerg er veldig forandret.

 

Det som er litt kjipt er at serverne er delt inn i 3, NA, Europa og Asia. Så siden jeg spiller i Koreansk beta kan jeg ikke spille sammen med folk fra Europa.

Lenke til kommentar

De påstår at de kommer til å dele ut betatilgang til flere ettersom behovet for testere øker og antallet aktive testere synker. Så det er enda håp. :p

 

Selv har jeg problemer med å bestemme meg for hva jeg skal spille. Jeg liker egentlig Protoss, men jeg får dem liksom ikke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...