Gå til innhold

Innlegg.no har fått mobilskin


Anbefalte innlegg

Hei! :) For en liten tid tilbake ble det lagt inn et mobilskin på Innlegg.no. Vi har jobbet litt med å få Innlegg.no til å automatisk gi mobilskinnet til diverse mobilbrowsere, og til nå mener vi å ha fått på plass:

 

- Android

- Palm Pre

- Opera Mini

- Opera Mobile

- Windows Mobile

- Symbian

- Blackberry

- iPhone

- iPod Touch

- PlayStation Portable

 

Har du en mobil som du ikke automatisk får mobilskin på når du går inn på Innlegg.no ? Fortell litt om hvilken browser du bruker, operativsystem etc. Hvis du også kan lime inn user agenten du får på www.whatismyuseragent.com så hadde det vært knall ;)

 

(PS: Vi lover imidlertid ikke at vi skal støtte absolutt alle mobiltelefonbrowservarianter, for de er det mange av! Vi kommer til å fokusere på de største og mest brukte i første omgang)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funket veldig bra dette her, keep it up! Eneste jeg umiddelbart savner, er et skin til PSP. Sonys bærbare er den "dingsen" jeg opplever at takler Innlegg.no dårligst, og når det i tillegg er snakk om en spillkonsoll (gamer.no sitt forum, du skjønner poenget ;)) hadde det kanskje ikke vært så dumt med støtte for den også? smile.gif

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har iPhone, og jeg gikk nå inn for å sjekke om dine endringer funket. Virker som det er greit nå.

Jeg gikk inn, endret mobilskin, gikk inn på en annen side, før jeg kom tilbake og da var alt i orden.

 

edit: Hvis jeg endrer skin på iphone, lukker det, og går inn på pcn etterpå, så har jeg mobilskin der også. Og vice versa.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg får fremdeles ikke opp mobilskin automatisk.

 

Når jeg starter opp telefonen på bussen om morgenen blir jeg møtt av IP.Board Lo-Fi eller noe sånt og når jeg så trykker "trykker her for å velge forumdrakt" blir jeg automatisk videresendt til Gamer skinnet. Derifra må jeg så velge Mobilskin. Når jeg da kommer hjem er jo Mobilskin fremdeles aktivt når jeg logger inn gjennom PC´en og det samme skjer dagen etter.

Lenke til kommentar

Har det eksakt samme problemet som Lakus her (vi har vel begge iPhone hvis jeg ikke tar helt feil) og siden det er så tungvindt bruker jeg personlig Lo-fi versjonen. Den har diverse feil og mangler (som at man ikke kan se ting som er i spoiler og diverse) men nå surfer jeg ikke så mye med telefonen at det gjør noe for meg uansett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...