Gå til innhold

Trenger sårt hjelp til å spille gjennom Oblivion på en god måte.


MindTooth

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Prøvde i dag å spille på min tidligere mage. Noe som feilet totalt da jeg var blitt level 15, men samtidig levlet den så feil som det går ann. Derfor etter om og men, valgte jeg å slette den og starte på nytt. (Ble slaktet inni den første oblivon gaten.)

 

Valgte derfor denne gangen å forbedre meg noe mer, da mtp. å kunne skape en figur som jeg mestret og samtidig ville ha gleden av gjennom hele spillet. (Denne gangen, satse på hovedoppdraget først, for så å gjøre resten etterpå.)

 

Men til men mindre glede, er jeg nå veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har lest en rekke guider og artikler om å velge riktig. Noe som har satt med i villredet.

 

Tenkte å spille som en Warrior. Men det som satte meg ut, var det med +5 bonus. Og ikke "power-levle" da mobsene blir for vanskelige. Noen sier at man kanskje ikke skal sette hovedgrenene som major, men heller minor, og heller bruke andre grener til å skaffe poeng.

 

Hvordan skal jeg gjøre dette "riktig"? Vil liksom ikke bruke en "level-guide", men spille noe eget. Er bare at jeg virkelig ikke forstår helt hvordan jeg burde gjøre det.

 

Noen med gode tips? Ideen min er å bli ferdig med main-questet, slik at jeg i den minste har "rundet" spillet. Og heller jobbe med resten etterhvert. Evt. DLC pakkene som har kommet ut.

 

Vil takke for alle svar. Og ikke gi meg en lenke til en guide, jeg har sikkert lest den :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke bruker noen modifikasjoner, noe du åpenbart ikke gjør, så trenger du ikke tenke på såkalt "power levelling", altså å sette de du egentlig vil ha som major skills, som minor skills, og lignende. Spillet er såpass lett uansett at du kommer omtrent aldri til å ende opp med en karakter som ikke klarer noe. Velg som major skills de du faktisk kommer til å bruke og synes er interessante. Det eneste tipset jeg har er å ikke velge alt for mange offensive ferdigheter, slik som både sverd, pil og bue og Destruction. Da går de tregt opp i level siden du bare bruker de en tredel så mye. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...