Gå til innhold

crysis 2 skjermbilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir sikkert en flopp..

 

Hvordan i helvete kan du si det? Crysis 1 var på ingen måte en flopp. Dette er et spill til konsoll, antakeligvis det peneste som er lagd når det kommer ut, som da kan tilfredsstille alle de som ikke hadde en PC til Crysis. For min del når jeg ser hvor bra Killzone 2 solgte, kan jeg ikke se for meg faktisk at Crysis skal bli noe dårligere, tror Crysis har mye, mye mer å stille opp med.

Lenke til kommentar

Blir sikkert en flopp..

 

Hvordan i helvete kan du si det? Crysis 1 var på ingen måte en flopp. Dette er et spill til konsoll, antakeligvis det peneste som er lagd når det kommer ut, som da kan tilfredsstille alle de som ikke hadde en PC til Crysis. For min del når jeg ser hvor bra Killzone 2 solgte, kan jeg ikke se for meg faktisk at Crysis skal bli noe dårligere, tror Crysis har mye, mye mer å stille opp med.

 

njaa.. dritthistorie, drittgameplay, dritt IQ... Eneste pluss er eyecandy..

Lenke til kommentar

Vil nesten si at Crysis og Crysis Warhead er bedre en Modern Warfare og Modern Warfare 2. Salgstall dont equall quality :D

Viss det er penger til overs i dette året innen spill så blir 360en solgt og det blir en monsterpc som gir meg adgang til 360 spill i mye større oppløsning og flyt og ikke minst Crysis 2 som etter stor sannsynlighet vil se best ut på PCen . Å jeg har Crysis og Crysis Warhead liggenes her hjemme :)

 

Tror jeg skal ut med 13000-15000kr for maskina only, siden jeg har G11 tastatur, skjerm, MX518 mus fra før av lurer på hva jeg får da innen speccs!! :D

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

Hadde det morsomt med Crysis, etter at jeg kjøpte meg en splitter ny pc. Likte storyen, gameplayet, og grafikken selvfølgelig. Jeg var negativ i starten, men når jeg fikk skrudd opp grafikken ble opplevelsen endret.

 

Så jeg gleder meg til nummer 2, men jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å kjøpe ny pc for å kjøre det glatt.

Lenke til kommentar

Blir sikkert en flopp..

 

Hvordan i helvete kan du si det? Crysis 1 var på ingen måte en flopp. Dette er et spill til konsoll, antakeligvis det peneste som er lagd når det kommer ut, som da kan tilfredsstille alle de som ikke hadde en PC til Crysis. For min del når jeg ser hvor bra Killzone 2 solgte, kan jeg ikke se for meg faktisk at Crysis skal bli noe dårligere, tror Crysis har mye, mye mer å stille opp med.

 

njaa.. dritthistorie, drittgameplay, dritt IQ... Eneste pluss er eyecandy..

 

Saklig. Legger forøvrig til at det der er noe av det latterligste jeg har lest. Du skal lete lenge før du finner et spill med bedre AI enn Crysis, og jeg har spilt plenty med first person shooters med dårligere historie enn Crysis. Hvordan kan du si at spillet har "drittgameplay" når det er nær identisk med alle andre skytespill der ute?

Lenke til kommentar

Ikke heng dere opp i postene til noen som ikke kan argumentere for sin sak. Bare et lite troll.

 

 

 

 

Crysis 2 ser jeg veldig mye fram til. Har spilt utallige timer med Crysis og Warhead. Rundet Crysis 5-6 ganger på Delta. Like moro hver gang. Warhead har jeg rundet 4 ganger. På Delta er spillet på sitt absolutt beste. Hver eneste ting du gjør må planlegges.

 

Er litt skeptisk på at vi når forlater sydhavsøyene, men jeg reserverer meg å kommentere mer før jeg har sett filmer. Regner med at vi får vite det meste på E3 i juni. Hadde vært rått om de får til å legge til

teknologien inn i spillet.

 

 

Lenke til kommentar

Å herregud, cry me a river Crysis fanboys!

 

Historien til Crysis er som tatt ut av en cheesy 90 talls film, forutenom litt aliens. AI er dum og like latterlig som FarCry 2 til tider. Gameplay er kjedelig, gjort absolutt alt før. Eneste kudos går til mindblowing grafikk og frihet.

 

Men la oss fortsette å diskutere Crysis 1 dere, før det shippes. Og, det er bare spill ffs..

 

Crysis 2 derimot... Om settingen blir i New York only, blir jeg skuffa. Særlig med tanke på de videoene de har vist i jungelmiljø, spilt på Xbox360/PS3.

 

Her btw: http://www.youtube.com/watch?v=1Kvl31g77Z8&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=2WJG14uLA3k&feature=channel

Endret av Fi5kuS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...