Gå til innhold

Advarer mot å stole på Telepriser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at man burde fjerne forhåndsinnstillingene. Er man ikke i stand til å legge inn sitt eget forbruk i kalkulatoren er man strengt tatt ikke stand til å få noe vettugt ut av prissammenligningene heller. Da blir man lurt.

Skrevet

Hvis Telenor syns det er så leit at Telepriser ikke får med fordelen av FriFamilie, kan de ikke da lage en konkurrent som tar hensyn til slike tillegstjenester?

Det er vel ikke akkurat PT sin feil at operatørene har lansert så lite transparente tilleggstjenester, slik at de skal slippe å konkurrere på pris?

Skrevet

Telepriser er en kjempeålreit veileder! Hvis man har noenlunde oversikt over eget gjennomsnittlig månedsforbruk, vil man kunne finne noe som passer. Jeg fant ut at One Call Folkepakka var perfekt for meg! 400 sms og 400 ringeminutter for 199,- i måneden. Har ennå ikke betalt mer enn dette :)! Hilsen G23

Skrevet

Eh... hadde det ikke vært naturlig med Post- og teletilsynets svar? Vær Varsom-platakten 4.15?

Post- og teletilsynet sier følgende: - Det her har vi holdt på med i seks år, så dette er ikke noen ny rolle for oss. Men jeg er enig i at det ikke er noen ønskesituasjon å se at Tele2 i og for seg ”misbruker” Telepriser i sine annonser, sier PT-direktør Willy Jensen.

PT burde helt klart fått anledning til å svare på kritikken fra Talkmore da oppfølgningsartikkelen ble publisert, selv om deres syn på Telepriser ble forsvart da Telenor først kritiserte tjenesten i forbindelse med Tele2-annonsen.

Skrevet

Obs: vær skeptisk til alle abonnement / operatører som fremmer høy oppkoplingsavgift, dette blir det penger av, og med disse abonnementene følger masse annet lureri også.

Absolutt! En oppstartspris på 89 øre - som dessverre ikke er uvanlig - blir fort en betydelig utgift på mobilregningen. Operatører med så høye oppstartspriser er dessuten mer opptatt av å fremheve minutt- og SMS-pris (jfr. Call Norwegian "Lavpris Mobil" senest i dag), mens oppstartsprisen "gjemmes bort"... :whistle:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...