Gå til innhold

Overføre ME2 fra steam til steam


Anbefalte innlegg

Har brukt en bærbar pc på skolen til å laste det ned på steam. også tok jeg de filene av spillet og la inn på min steam på den stasjonære. men den vil alikevel laste ned hele spillet :S

Hva må jeg gjøre for at den skal skjønne at det er nedlastet? den sletter jo de andre filene når den laster ned nye også.

 

Har funket fint med andre spill å bare erstatte filer og spille. men ikke ME2 :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har brukt en bærbar pc på skolen til å laste det ned på steam. også tok jeg de filene av spillet og la inn på min steam på den stasjonære. men den vil alikevel laste ned hele spillet :S

Hva må jeg gjøre for at den skal skjønne at det er nedlastet? den sletter jo de andre filene når den laster ned nye også.

 

Har funket fint med andre spill å bare erstatte filer og spille. men ikke ME2 :(

 

Kanskje lurt å spørre på steam sitt forum.

 

I verste fall så er det berre å sette på nedlastninga over natta.

Lenke til kommentar

Det letteste er nok å bare laste ned spillet på den PC'en du vil ha det på.

 

Har du lagrede data du ønsker å overføre finner du (dette er kvalifistert gjetning da jeg ikke har spillet selv) i spillets mappe i Steam-mappen som ligger der du la den, og når du har funnet de overfører du bare de inn i tilsvarende mappe på den nye PC'en.

Lenke til kommentar

Jeg vil anta det har noe med at imotsetning til mange andre Steam spill så installerer ME2 ting andre steder enn bare steam folderen. Sjekk ut "Mine Dokumter\Bioware" for resten av filene du trenger. Skal ikke garantere at det er alt, men ihvertfall noen få filer der du kanskje trenger.

Lenke til kommentar

Flytt filene til ei ny mappe utenfor steam katalogen.

Start nedlastningen av ME2 i steam vent et par minutter

, pause nedlasningen

, avslutt steam.

Flytt tilbake filene.

 

 

Start steam og trykk vekk pausen

 

Hvis det ikke funker kan du prøve

 

Start steam og kjør Verify integrity under properties på spillet.

 

En av disse burde fungere.

Endret av spion
Lenke til kommentar

har prøvd den siste nevnte tror jeg, funket ikke. men tror det er noe med det at det lagrer filer andre plasser enn bare i steam mappa. Men får se om jeg bare laster det ned en gang. Fikk en Pirat versjon av en venn jeg spiller på, med min godkjente bruker i mellomtiden x)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...