Gå til innhold

Leter etter en Addon til Firefox som kan håndtere RSS feeds


Lakus

Anbefalte innlegg

Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2).

 

Bilde 1:

575179.jpeg

 

Bilde 2:

575177.jpeg

 

Bilde 3:

575176.jpeg

 

Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter oppdateringen til Firefox 3,6 savner jeg muligheten til å kunne samle RSS feedene mine i en enkelt knapp som samler dem alle i ett enkelt vindu. Nå dukker alle opp i bokmerkelinjen (1) som jeg egentlig ikke vil ha der. Leter derfor etter en plugin som kan samle dem i en drop-down meny slik som med AdBlock Plus ikonet (2).

 

Bilde 1:

575179.jpeg

 

Bilde 2:

575177.jpeg

 

Bilde 3:

575176.jpeg

 

Altså: En Addon som samler RSS adressene i bokmerkelinjen fra bilde 1 i en drop-down meny som i bilde 2 som viser adressene på samme måte som bilde 3. Eksisterer noe slikt?

 

Hei jeg bruker ikke FF men tror jeg fant det

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/77

hvis ikke så har de ikke oppdatert den for FF ver 3.6 ennå

Endret av Stjerne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...