Gå til innhold

N900 på bedringens vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FÅR IKKE MAIL EXCHANGE 2003 TIL OG VIRKE ETTER OPPDATERINGEN,FÅR SAMME FEILMELDING SOM FØR.

VELDIG SKUFFET MVH BJØRN

Det virker bra på min mobil. Hvilken firmware har du nå? Har du passet på at alle innstillinger er riktige? SSL?

 

Dette var en nedtur ja. Ingen støtte for exchange 2003 såvidt jeg ser...

Jo, den siste oppdateringen har støte for Exchange Server 2003. Jeg bruker det selv, og det fungerer utmmerket på N900.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter til Maemo 6 slippes. Da har de portet ferdig Qt osv. På den annen side ser også HTC Supersonic ut til å bli en interessant sak. Greier ikke helt å bestemme meg: Android eller Maemo?

 

En sak som taler for Maemo (6) er arbeidet som gjøres av KOLAB og Koffice sammen med Nokia ettersom vi kjører 100% microsoft-fritt.

 

http://www.kdenews.org/2010/01/14/annual-osnabrück-pim-meeting-brings-exciting-announcements-and-ambitious-plans

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

"... spille OGG-filer (hvem gidder), ..."

 

Jeg gidder. Hvorfor skal jeg bruke noe annet når .ogg er bedre? Jeg gidder konvertere filer som allerede er mp3-format. Men når jeg ripper CD-er velger jeg selvsagt .ogg. Det gir best kvalitet og tar minst plass. Samtidig er jo prosedyren identisk om man velger ogg eller mp3.

 

Man må ha ganske spesielle preferanser om frivillig benytter et dårligere format, når det å bruke det beste formatet ikke har noen ulemper. (Og ja, alle mine enheter bortsett fra en Sony Ericsson-telefon støtter ogg-avspilling).

 

Oops.En feil i innlegget mitt over:

 

Det skal selvsagt være: "Jeg gidder *ikke* konvertere filer som allerede er mp3-format."

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...