Gå til innhold

Anmeldelse: Darksiders (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

:angry:sinnsykt fett spell...jeg har brukt ca 19timer,enda er det masse ting jeg ikke har gjort....men det er vist mye bug i slutten i the dark throne som jeg merka,måtte starte hele spillet på nytt. men så lenge det er så fett så er ikke det no problem.elkjøp i sarpsborg har det til 399 på ps3/360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Zelda med blod"... Zelda?? Jeg klarer ikke se sammenhengen. Man har ikke et sentral område å forholde seg til, og løper ikke frem og tilbake mellom personer for å gjøre quests. Det eneste jeg ser har likhet med Zelda må være at det er farge på teksten hvor det nevnes navn eller rase, og klister på veggen man kan klatre på...

 

Har spilt ca tre timer. Om de har kopiert noe, må det være Devil May Cry. Det er dønn likt sånn generelt. Kanskje krydret litt med stemningen fra God of War og grafikken til Prince of Persia...

Man kvester seg gjennom fiender hele veien og får "orbs" fra dem. (til og med lyktestoper, trær og brannhydranter) Enten i form av valuta, liv eller rage (magic i DMC). Hos Vulgrim har man mulighet til å kjøpe flere angrep og andre skills (har ikke sjekket dette så nøye enda), akkurat som i DMC.

Av og til blir rom sperret av med en magisk lås hvor man enten må ta alle fiendene i det rommet, eller finne en nøkkel, AKKURAT SOM I DMC!

Zelda....?

 

Og bak på coveret står det at det kan spilles i 1080p, men TV'en min (som er full HD) viser bare i 720p. Er det noe jeg må stille på?

 

Som Odesseiron sier så blir det nok rendret i 720p, men når det står 1080p så skal det jo bli oppskalert til det.. Kjører i 1080p hos meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...