Kake24 Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 (endret) :excl: ALLE GUEST PASSES ER GITT BORT. Jeg har 3stk guest passes til Shattered Horizon (les MERK under) og 1 stk til Team Fortress 2 som jeg gir bort. Kanskje de som får kunne ha vært snille og gjort meg en liten tjeneste? Tjenesten er om jeg kan få lov til å sende deg en invitasjon til Lockerz? Man kan kun bli med der hvis man får en invitasjon. Hvis du ikke har hørt om det så er det en side der man samler poeng som man kan kjøpe ting for. Hvis man får invitert 20 stk så får man litt raskere poeng. Det er en tråd om lockerz her på gamer http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6869 Send meg en PM hvis du vil ha. :excl: MERK: For å spille Shattered Horizon så må du ha et skjermkort som har DirectX 10. Du må også ha Windows Vista eller Windows 7. Spillet kan ikke spilles med DirectX 9 eller Windows XP. Hvis noen vil se gameplay videoer: Endret 12. januar 2010 av Raptor2
Laland Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Shattered Horizon så litt fett ut, så jeg spør om det samme.
Kake24 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg har spurt AltF4 om noe på PM, jeg skal legge ut hva tjenesten er når jeg har fått svar. EDIT: Laland: Ser ut til at ALtF4 er frakoblet så jeg sendte et spørsmål til deg. Endret 11. januar 2010 av Raptor2
Huggiii Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 Jeg har KJEMPE lyst på Team Fortress 2 ! Send en pm du Så skal jeg lage bruker på lockerz og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå