Gå til innhold

Hva er muse-syke?


Cyrus86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Musesyke er en form for senebetennelse i håndleddet. Når du først har fått det kan det lett komme igjen etter at du har blitt "frisk". For min del så kjentes det ut som svakes smerter i håndleddet og litt ubehag når jeg beveget det. Smertene kan også trekke seg lenger opp i armen.

 

Jeg vil anbefale deg å bruke en støttebandasje til håndleddet, en litt stor en som holder leddet i ro. Fås på apotek eller Samaritt eller lignende. Dersom du er plaget av det bør du kanskje ta deg en tur innom legen, før det blir verre, hvis det får satt seg skikkelig kan du være plaget av det i lang tid. Videre bør du på PC-benken din ha plass til å legge hele overarmen på pulten når du bruker tastatur og mus...

Lenke til kommentar

Du får smerter i armen, kjennes ut som tanndpine. Du blir frisk med masse vile og god pleie fra mamman din. Du må bare sitte rolig å komandere mamman din til å gå å leie en masse bra filmer.

Du må også ha pizza vær dag med drikke til, brus eller hvis du er over 18 ØL masse ØL. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg fant på en egen løsning som ser ut til å ha virket: nemmelig å sove på saken :woot:

 

For det var ikke smerter i hånleddet, det var liksom smerter midt mellom hånleddet og albuen. Kjentes litt ut som en svak senebetennelse.

 

btw så har jeg en gammel kontor stressless forran pc'en med armstøtte.. men bortet er like gøyt når jeg har jekket stolen helt opp, men da er det såvidt jeg rekker ned i gulvet med beina :D

 

Er det en måte å trne på for å forbygge muse syke? bruke sånn det klemme ting?

 

edit:

Når det står Cyrus86 så er ikke 86-tallet helt uten betydning og for de som ennå ikke forstår det så betyr det at jeg er født i det året, men man trenger jo ikke å være 18 for å drikke øl, man kan bare ikke kjøpe det selv :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En jeg kjenner fikk ikke lov og bruke data lenger etter musearm/tastatur arm. han fikk smerter i hele kroppen etter noen år med it jobbing.

har aldrig hørt et så alvorig tilfelle før.

Men for meg gjør det bare jevlig vondt.

beste måten og bli kvit det på: ikke bruk datan!!!

selvom dette kan være vansklig noen ganger :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...