Gå til innhold

Julekalender 2009 - luke 17 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øreringer? Hvilke ører... åååja.

Hadde tankene et helt annet sted.

Ja jeg vet...De shoulder padsa er sykt råe! Det var de du såg på sannt? Siden jeg allerede har dette så kommer jeg ikke til å melde meg på.

Skrevet

Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også

Skrevet (endret)

Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også

Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden!

Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det.

WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør

spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene

er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive.

PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion.

Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet!

(Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 )

Endret av Stigtrix
Skrevet

Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden!

Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det.

WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør

spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene

er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive.

PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion.

Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet!

(Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 )

Du gav opp litt for tidlig tror jeg....Men jeg er enig i at det er litt for my grinding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...