Gå til innhold

Erfaringer med The Claw


Anbefalte innlegg

Er lei av å "brekke" fingrene på tastaturet og vurderer derfor å anskaffe meg The Claw. Leste testen igjen og forumskomentarene, men ble ikke klokere av det. Er det noen som har erfaring med cloa i f.eks Rtcw, Mohaa o.l. Setter pris på seriøse tilbakemeldinger.

 

mvh

Joven

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dvs at jeg ikke er spesielt god til fingergymnastikk :oops: Reagerer ikke kjapt nok når det stormer som værst :shrug: Gamle menn trenger hjelpemidler ser du :lol:

 

mvh

Joven

:lol:

Har ikke prøvd den nei, men den ser ganske artig ut. Synd det er for lite knapper for cs spilling.. Hadde aldri klart å avvenne meg tastaturet selv tror jeg.. :-?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har hatt The Claw i et års tid nå og er godt fornøyd...har flist igjennom 10-12 fps`er (iallefall) med den og har ikke noe å utsette på kontrolleren, det eneste jeg kanskje hadde sett anderledes er at softwaren du får med er noe overdrevet avansert...kunne vært gjort mye enklere og så kunne de med spesielle behov hatt denne versjonen...

 

PS zimen, du har makroer på den så du kan bruke en eller to av knappene som shift og ha flere funksjoner på de andre...

 

Pass nå på å få den siste versjonen med 10 knapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...