Gå til innhold

Tidenes beste spillcover

De ti første coverne:  

108 stemmer

1. 1. Hvilket av disse mener du er best?

• Left 4 Dead 2
      12
    • Far Cry 2
      5
    • Overlord 2
      2
    • World of Warcraft
      11
    • Donkey Kong Country 2 Diddy's Kong Quest
      8
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      8
    • Borderlands
      32
    • Final Fantasy VII
      15
    • Golden Eye 007
      5
    • Sam & Max Hit the Road
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!! :p Gleder meg til å se vinneren. I denne runden gikk min stemme til WoW, sto mellom den og MW2. Men siden jeg er en sucker for fantasy vant WoW den til slutt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sparer min stemme til "Paper Boy 2", siden det er det eneste coveret i denne tråden som fortjener å vinne.

Det er lov å stemme i alle avstemningene ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ble å velge mellom L4D og Borderlands. Syns L4D coveret er veldig smart og gjennomført, men valgte Borderlands for det rett og slett ga meg det lille ekstra. Syns det ytrer den fantastiske stemningen jeg opplever i spillet veldig bra.

Skrevet

I coop synes jeg spillet lett lever opp til coveret sitt. Da jeg begynte alene ble jeg veldig i tvil, men med en gang jeg fikk med en kompis ble det straks bedre. Kanskje ikke helt det jeg trodde det skulle bli da lootet og XP-jakten aldri fenget meg noe særlig, men det er ett eller annet med psillet som får meg til å sitte i flere timer hver gang jeg drar det frem.

Skrevet

Borderlands er konge! Jeg og en kompis ble ferdig med første gjennomspilling i helgen, vi startet rett på andre gjennomspilling med en gang. Selv om jeg har nok av coop spill som venter på å bli spilt, Gears 2, Halo 3 og Army2 40th. For å nevne noen. Vi spiller splitscreen of course.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...