Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. september Skrevet 28. september MR SPEED og N-4K0 er nede på havnen, og vi sier velkommen skal dere være våre venner.🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september MR SPEED er nede på havnen, og vi liker å få besøk her.
N-4K0 Skrevet 29. september Skrevet 29. september Cia er nede på havna og får besøk av kongen og dronningen 😮 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Skrevet 29. september N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi vil heller ha besøk av deg. 1
N-4K0 Skrevet 30. september Skrevet 30. september Cia er nede på havna og velger venner over kongelige 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september N-4K0 er nede på havnen, og vi bekrefter at det stemmer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Skrevet 30. september N-4K0 er nede på havnen og vi ønsker deg hjertelig velkommen her.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Cia er nede på havna og får vite en hemmelighet: de fikk nettopp et hjerte på innlegget sitt 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi sier tusen takk for hjertelikes.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Nede på havna står to søte mennesker dekket med hjerter og jeg liker det jeg ser. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi er glade når du besøker oss her.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober MR SPEED er nede på havnen og vi blir glade for å få besøk av deg og N-4K0 her.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober C&C fortsetter sin hyggelige velkomstkomite, nede på havnen. Kan jeg få kjøpt en hamburger eller noe varmt her? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Sviskepott er nede på havnen, og du kan bare legge inn en bestilling og vi lager og tilbereder det.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Dere velger for meg. Jeg er sulten og vil ha en stor hamburger, med alle gode ting på. ...og litt chips, takk. Mye krydder på og godt fritert. 50% brune. Ikke sånne hvite vasne greier. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi lager en stor hamburger med masse godt på og litt chips til deg vi.😋😋🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå