Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:15 Skrevet i går, 02:15 N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi lager oss fleskepannekaker til middag hver mandag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:53 Skrevet i går, 11:53 MR SPEED er nede på havnen og vi liker den.
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Selv om jeg så etter C&C`s trivelige smil her nede på havnen, så må jeg ha gått helt feil, for nå regner det plutselig veldig. 🤯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott er nede på havnen og her gir vi deg smil fra oss.😊😊☺️☺️ 1
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nede på havnen bader jeg meg i gode smil fra C&C og jeg sier takk og...har dere noe mat her i kveld eller? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi serverer kyllingsalat her i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nede på havnen sier jeg tusen takk til god kveldsmat fra C&C.. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi blir glade når vi får besøk av deg her.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden C&C gir meg alltid godfølelsen når jeg treffer dem her nede på den hyggelige havnen. Takk! *Sviskepott gumler på peanøtter som sto fremme til besøkende ved disken* 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi gir deg mer peanøtter om du vil ha.🥜🥜🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sier C&C at jeg faktisk ligner på en ape-orangutang her nede på havnen? 😄 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sviskepott er nede på havnen og får vite at alle som vil ha får forsyne seg av snacks her hos oss, vi behandler alle besøkende med samme respekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå