N-4K0 Skrevet onsdag kl 18:42 Skrevet onsdag kl 18:42 Cia er nede på havna og er de eneste tvillingene jeg kjenner 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:58 Skrevet onsdag kl 18:58 MR SPEED er nede på havnen, og vi liker å få besøk av dere her.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet onsdag kl 20:01 Skrevet onsdag kl 20:01 Ned på havna risiker besøk forbudt her da nå ⚠️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:26 Skrevet onsdag kl 22:26 MR SPEED er nede på havnen og vi kan fortelle at besøksforbud ikke finnes her.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:01 Skrevet torsdag kl 18:01 Cia er nede på havna med hver sin megafon og roper INGEN BESØKSFORBUD!!! 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:04 Skrevet torsdag kl 18:04 N-4K0 er nede på havnen og vi sier: Helt Korrekt.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:39 Skrevet torsdag kl 21:39 Cia er nede på havna og ønsker seg til den berømmelige bryggen i Bergen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:30 Skrevet torsdag kl 22:30 N-4K0 er nede på havnen og får vite at der liker vi oss godt.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:32 Skrevet torsdag kl 22:32 (endret) Cia er nede på havna og får vite at jeg aldri har vært i Bergen eller på vestkysten sør for Trøndelag. Endret torsdag kl 22:37 av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:35 Skrevet torsdag kl 22:35 N-4K0 er nede på havnen og det er det verste vi har hørt.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:39 Skrevet torsdag kl 22:39 Cia er nede på havna hvor jeg og meg er lei oss 😢 🥺 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:44 Skrevet torsdag kl 22:44 N-4K0 er nede på havnen og vi sier at det går bra.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden MR SPEED er nede på havnen, og vi Digger Mötley Crüe.😍😍🤩🤩
MR SPEED Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Ned på havna de digger MØTLY CRUE NÅ GÅR DET PÅ VAN HALEN PANAMA 😎😎 1
SprengeMobil Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden MR SPEED er nede på havna og spiller hardrock fra 80-tallet frem til jeg tar over spakene. 1
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Spre er nede på havna og tar over spakene så det... spaker! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) N-4K0 er nede på havnen og vi er glade for at vi har fått besøk av tre kule forumkompiser her i dag.🥰🥰 Endret 10 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå