Gå til innhold

Hvit jeans!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg skal til tigerstaden en snartur i morgen og ønsker i den forbindelse å raske med meg et par hvite jeans. Kriteriene er at de MÅ være ordentlig hvite, ikke kremgule. Gjerne litt trange. Hvor selges det slik? Var innom Match, HM og Branstad der i dag uten hell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo alltids bestille på nett.

Karmaloop.com selger dem hvertfall hvite jeans av merket KR3W.

Takk for tipset, Brian. Karmaloop har det meste, knallbutikk. Jeg lyktes i å finne en "nesten" hvit jeans på butikken Zara i Oslo.

Skrevet

Vet du om de buksene er stor i størrelsen? Er egentlig størrelse 33, så må enten satse på at de er store i størrelsen å gå for 32, eller satse på at de er små i størrelsen å gå for 34 :p

Skrevet

Vet du om de buksene er stor i størrelsen? Er egentlig størrelse 33, så må enten satse på at de er store i størrelsen å gå for 32, eller satse på at de er små i størrelsen å gå for 34 :p

På product review er det to som har skrevet litt om buksa, se der.

Jeg synes nå at det er bedre om buksa er litt for stor enn at den er litt for liten, sånn at du må legge deg ned på senga for å få igjen knappen, ikke noe behagelig det.

Skrevet

Tja, jeg skal vel kanskje ikke rakke ned alt for mye på sånn retromote, siden jeg fikk bukseselene (sånne med lærremmer i stedet for clips) jeg bestilte fra Ebay i dag.

Skrevet

Tja, jeg skal vel kanskje ikke rakke ned alt for mye på sånn retromote, siden jeg fikk bukseselene (sånne med lærremmer i stedet for clips) jeg bestilte fra Ebay i dag.

hehe! Fett da, regner med du med deg kassadamene på bakrommet med de på!

Skrevet (endret)

Jeg fant et par andre hvite bukser som hadde min størrelse, men de var egentlig ikke like fine som de på den siden Karmaloop.

Endret av Cloudemyx
Skrevet

Tror det stemmer, bortsett fra det ikke er ekstra toll på klær fra land innen EU/EØS.

Det er i alle fall det jeg har forholdt meg til, og mener det stemmer. Feks, kjøpte et lass frekke t-skjorter fra Tyskland og betalte Postens idiotgebyr (hvorfor koster det 120,- å legge til 1/4 på varens pris?) + moms.

Fikk noen andre greier fra USA og betalte da tollgebyret på 10,7 % i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...