OneFiftyLashes Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 NLS (Nordic Leet Squad) rekruterer aktive nordiske spillere til å spille clan matcher etc. Vi vil helst ha aktive spillere, og vi vil ikke ha noe tull. Vi er for øyeblikket 5 norske spillere (fra Nesodden). Send mail til [email protected] eller svar her hvis du vil være med.
Exia Skrevet 21. november 2009 Skrevet 21. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim?
OneFiftyLashes Skrevet 21. november 2009 Forfatter Skrevet 21. november 2009 (endret) Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Endret 21. november 2009 av Marsipangris
Exia Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Beklager, men er allerede med i NST.
OneFiftyLashes Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Beklager, men er allerede med i NST. dumt.....=( Clanserver? Vi har jo ikke clan server, det er jo ikke dedicated servers. Det er matchmaking
KT.Kenzhu Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 jøss så få som har lyst til å være med ;(
PootieTang Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Siden dere har opprettet en ny tråd stenger jeg denne og henviser til den nye, som finnes her.
Anbefalte innlegg