Gå til innhold

Spill ER jo skremmende billig på play.com (PC)


Anbefalte innlegg

Mass Effect 2 koster skremmende 400kr (50E) på Steam...

Play.com har i dag tilbud på Mass Effect 2 til 117kr (13£)......!

 

Må blåse litt på kredittkortet her jeg sitter og er syk i påska, ryker snart av det... :whistle:

 

Ser at det er tilbud på Xbox 360 versjonen også. Men typisk nok havner totalsummen på 206 kr. Er det virkelig så strengt at det da blir fakturert 25% moms + toll? Og kommer dette da i egen regning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nevne at game.no sender spill gratis og dermed er nokså konkuransedyktige på nyere titler. Ellers er play.com suverene så lenge man holder seg under 200kr. Pga det kjipe fortollingsgebyret blir desverre spill som koster 201kr i dyreste laget fra play. Prisene på steam har gått helt av skaftet etter at de bestemte at en euro er like lite verd som en dollar ("for å gjøre det enkelt for våre [dumme] europeiske kunder") så det er jo idioti å kjøpe spill som ikke er på megatilbud derfra. Hvis ikke man driter penger da.

 

Har nylig kjøpt supreme commander 2, dow 2 chaos rising, serious sam hd ep 1, AvP på play.com, game.no, og getgamesgo.com og spart en hundrings per spill (i gjennomsnitt) i forhold til å kjøpe fra steam. Alle spillene har krevd registrering på steam også for de som vil ha det slik.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å kjøpe konsollspill fra www.videogamesplus.ca fordi det er mye billigere. 70 kanadiske dollar for et nytt konsollspill = 410kr pluss frakt = 450kr. De markerer også alle forsendelser som "toy gift" så prisen på varen blir automatisk satt til 20 kanadiske dollar. Under 200-kronersgrensen altså ;)

 

Du sparer ikke så mye, en snau 100-lapp, men nå er jeg jo litt gnien også :p

Endret av peasandpeace
Lenke til kommentar

Mass Effect 2 koster skremmende 400kr (50E) på Steam...

Play.com har i dag tilbud på Mass Effect 2 til 117kr (13£)......!

 

Må blåse litt på kredittkortet her jeg sitter og er syk i påska, ryker snart av det... :whistle:

 

Takk for tipset!

 

Eneste problemet med play.com er at du risikerer å måtte vente i to uker+ fra dispatch confirmation til at varene dukker opp. Synes det går treigere og treigere for hver gang jeg bestiller noe der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...