Gå til innhold

X-Box bundle med Forza 3/MW2


Tord93

Anbefalte innlegg

Hei, får rundt 2500 kr i desember, og tenkte jeg skulle kjøpe en 360, og da lurer jeg på om hvor jeg kan få tak i 360 bundelen til Forza 3 med 250GB harddisk og 2 stk håndkontrollere? Eller har den ikke kommet ut enda? Evt noen som vet når den kommer?

 

Tenker også litt på å kjøpe bundelen med MW2, men det har jeg fra før av på pc, så er litt usikker.

 

 

Takker for svar :)

Endret av Tord93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar :)

 

Den bundelen med pure og batman vil jeg rett og slett ikke ha, ettersom jeg ikke liker noen av spillene. I tillegg følger det ikke med to håndkontrollere, noe jeg kommer til og få bruk for ;) 250GB er nok det lureste for meg, siden jeg kommer til og legge inn musikk og filmer der. Kanskje legge inn spillene så jeg slipper cden også.

Lenke til kommentar

"Takker for svar :)

 

Den bundelen med pure og batman vil jeg rett og slett ikke ha, ettersom jeg ikke liker noen av spillene. I tillegg følger det ikke med to håndkontrollere, noe jeg kommer til og få bruk for ;) 250GB er nok det lureste for meg, siden jeg kommer til og legge inn musikk og filmer der. Kanskje legge inn spillene så jeg slipper cden også."

 

 

Hvis du kjøper elite pakka så kan jo du kjøpe Forza 3 og ekstra håkontroller og fremdeles være under 3000kr som 250gb koster. Så da får du i praksis pure og batman gratis.

 

Har du spilt Pure? Det er blant de aller beste racing spillene på 360.

 

Og hvorfor kjøpe Modern Warfare pakka når du sier du har det på PC allerede?

 

Elite, ekstra kontroller, forza3 er det lureste valget. 250gb harddisk er overflødig. Selv 120gb er for mye.

Lenke til kommentar

120GB for mye? Ikke tving meg til å le.

 

Jeg har mellom 20-25GB med DLC til spill, mine mest spilte spill er installert (5-6) og noen videoer av de titlene jeg ser mest frem til. Jeg skjønner jo da at jeg faktisk kommer til å få bruk for en 250GB disk innen rimelig tid, ettersom jeg ikke liker å slette DLC osv. Om du mener at det å slette DLC for å få plass til nyere DLC er noe alle gjør så tar du feil. Om det kan gjøres? Ja.

Lenke til kommentar

For og være litt vrang, så har jeg rundt 60GB med musikk, og 100GB med filmer og serier, der 72GB av de er serier, filmene kan jeg klare meg uten, ettersom jeg har mange av de på både BD og DVD fra før, men seriene SKAL jeg ha der. Og mye av musikken skal også med. Da mener jeg at 120GB er for lite for meg når jeg i tillegg skal ha spill på den. Også har jeg lyst til og prøve ut MW2 på Xbox, eller bare gi det til bruttern, ettersom han har planer om og kjøpe det selv ;)

 

For og svare på spillspørsmålet: Ja. Det var helt greit syntes jeg. Min bror har det, så hvis jeg føler for og spille det låner jeg det bare av han.

Lenke til kommentar

Har du tenkt til å bruke Xboxen som mediacenter siden du skal ha all den musikkene og alle seriene på harddisken til Xboxen? Da kan du forberede deg på mye frustrasjon og slik. Det er nemlig slik at for å ligge inn musikken på harddisken, hjelper ikke det å koble til ekstern harddisk og overføre filene. Nei, da må du brenne all musikken på CD-plater(vet ikke om DVD-platet går), for så å rippe de igjen til harddisken på Xboxen. Du har virkelig ikke lyst til å gjøre dette med 60GB med musikk. Angående filmer så vet jeg ikke om disse går an å ligge inn på harddisken på Xboxen en gang. Jeg lurer på om disse enten må spilles fra plate, via nettverk eller ekstern harddisk. I så godt som alle tilfeller vil de to siste valgene være de mest aktuelle, men ikke i noen av alternativene inngår Xboxen sin harddisk. Hvis det er dette du har planer om fylle opp Xboxen med, kan du like godt ligge fra deg tanken med en gang.

 

Med 72GB serier tenker jeg at noen av disse er i HD-format? Fortrinnsvis .mkv-filer? Disse kan ikke spilles på Xbox 360 per dags dato. Det er likevel sannsynlig at støtte for dette vil bli implementert i form av oppdateringer. Når dette blir og om det blir, vites dog ikke.

 

Konklusjon: Kjøp gjerne 250GB harddisken, men ikke for å fylle opp harddisken med ikke spillrelaterte elementer. Kjøper du et fåtall spill i løpet av året, holder gjerne 120GB harddisken. Jeg anbefaler deg å kjøpe et dedikert mediacenter om du har planer om å bruke Xboxen til dette, da det vil gi mye mer funksjonalitet og en rekke smartere løsninger enn det Xbox 360 kan tilby per dags dato. Dessverre. (Den er derimot genial på spillsiden :D)

Lenke til kommentar

Hmm, ble nesten litt usikker her nå. Jaja, kanskje det blir 120GB versjonen, kanskje ikke, kommer ann på om gamestop tar imot spillene :p . Og som du nevner, så kan det streames, men streaming av filmer og serier blir uaktuelt siden jeg har en switch som er for dårlig til og videresende store filer gjennom kabel :thumbdown: Har prøvd på PS3en min. En annen grunn til at jeg vil ha 250 er vel for da har jeg ekstra plass hvis det blir behov.

 

Kan jo også bruke PS3en til mediaserver, men vet ikke helt :hmm:

 

Jeg får vel prøve og finne ut litt selv, det var vel hovedsaklig Forza 3 bundelen jeg spurte om, ikke lagringsplass :p

Lenke til kommentar

som sagt du kan ikke legge over filmer/musikk på harddisken helt uten videre. du kan heller ikke installere spill og ikke trenge plata når du skal spille som du også ser ut til å ha trodd.

 

harddisken vil kun brukes til ting man laster ned fra live og spill installeringer.

 

120gb holder lenge til dette. selv klarer jeg meg fint med bare 20gb til og med.

 

og filmleietjenesten krever ikke harddisk engang siden filmene kan streames.

Lenke til kommentar

Det med plata visste jeg. Har jo lest om det :p

Det var denne jeg mente:

 

 

Streame tjenesten skal jeg ikke bruke. Og jeg betaler ikke for noe jeg har betalt og kjøpt fra før av. Jeg er av de som liker og ha masse covere i hylla :p

 

 

La til en avstemning jeg, så kan dere velge for meg :p Selv om jeg finner det ut selv.. kanskje.

Endret av Tord93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...