Gå til innhold

Rockstar-sjef snakker om GTA V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hanskene ble kuttet ut fra det ferdige spillet og eksisterer bare på bilder og trailere fra før spillet kom ut.

Filene ligger fortsatt i spillet, men må byttes med de vanlige hendene.

 

GTA4 ble utrolig kjedelig etter en time eller to. Det fantes ikke en eneste person i historien som ikke irriterte vettet av meg, gameplay var så-som-så og PC-porten var "en million apekatter med en million skrivemaskiner". Potensialet for stunts har gått nedover siden GTA3 til fordel for "løp rundt og skyt 100 nærmest usynlige ting" og andre idiotiske påfunn.

Lenke til kommentar

Synes de kan smashe sammen gta serien i en pakke og gjøre så man møter alle de gamle gode menneskene man da har spilt med. Om verden blir for stor gjør meg ingen ting, på GTA 3, vice city og IV ble jeg bare drit lei av og kjøre de samme bakgatene og motorveiene. Så gikk tilbake til gode gamle San Andreas for og ta seg en skogstur med Monster Trucken. Det ville blitt mer realistisk og fått inn 3-5 forskjellige byer og masse skog i mellom eller hav. Det er noe jeg likte best med San Andreas. Ellers tror jeg det nye kartet til Gta V vil bli Miami, så lenge Vice city var på nesten samme måten. Og nei til europeiske byer, rockstar, for all del, hold dere til statene i usa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...