Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Traileren er absolutt bra, skal ikke påstå hvilken som er best men jeg liker også veldig godt DA:O sin "Sacred Ashes" Cinematic trailer.

Smaken er som baken men!

Skrevet

Hoy, da ruller ending credits fra ME over skjermen her. Ein total opplevelse, tvers igjennom.  ME2 blir majestetisk! :D

Høres flotters ut :) bra du kom deg over på mass effect siden!:D

Skrevet

Traileren er absolutt bra, skal ikke påstå hvilken som er best men jeg liker også veldig godt DA:O sin "Sacred Ashes" Cinematic trailer.

Smaken er som baken men!

Den Sacred Ashes traileren var helt sinnsykt rå! Er kanskje den beste cinematic traileren jeg har sett! :lol:

Bare synd at spillet ikke lever opp til den i det heletatt <_<

Skrevet (endret)

Hoy, da ruller ending credits fra ME over skjermen her. Ein total opplevelse, tvers igjennom.  ME2 blir majestetisk! :D

Høres flotters ut :) bra du kom deg over på mass effect siden!:D

Ja angrer ikkje på at eg slo til på CDON tilbudet akkurat.  B)

http://xbox360.ign.c.../1062898p1.html

Ser jeg GOTY til denne perlen allerede :D

Kjenner eg blir veldig glad inni meg når eg leser det der!

Endret av Mala
Skrevet

Så og leste nettopp IGN sin anmeldelse, og jeg kan ikke fatte at jeg spiller dette spillet om en uke. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg, men èn ting som jeg er helt sikker på, er at det nå er Mass Effect time!

Skrevet

Da er min Vanguard på lvl 60 klar til å overføres til Mass Effect 2, er spent på å se hvordan de valgene man tok påvirker historien. Bare 1 uke igjen!

Skrevet

Jeg visste at det var to disker, men tre? Hvor står det (fete rim, jeg vet)

Uansett er vel ikke det å reise seg fra sofaen en gang eller to verdens undergang :p

Skrevet

Det er jo ikke tre disker, men de tre hoveddelene i spillet (Starten, midten og slutten) er lagt opp sånn for at man skal slippe å bytte disk enda flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...