Gå til innhold

Mass Effect 2 - Utforsk og diskuter Sci-Fi kjempen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

bilder

Sammenligning av pc og xbox 360 screens for ME 2. Ser ut som om det blir bedre grafikk på pc jau. Lurer på om eg skal ta meg fri neste fredag :/

Endret av Jikla
Skrevet

De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo.

Skrevet

De som velger å skaffe ME2 via 'uoffisielle' kilder vil da neppe få med DLCene som kommer på lanseringsdagen og annet snadder som kommer ut i hurtig tempo.

BioWare spill er verdt å kjøpe :thumbup:

Skrevet

Når collectors editionen jeg har bestilt meg blir utsatt en uke så frister det å skaffe seg spillet midlertidig via disse såkalte uoffisielle kildene. Evnt kjøpe digtal deluxe edition på steam :huh:

Skrevet

for en gangs skyld så frister det ikke en bit å laste det ned før utgivelsesdatoen x)

Har ikke rundet ME1 for 3. gang enda xD holder på med Ferros og Noveria oppdragene. håper jeg blir ferdig før ME2 xD

Skrevet

jeg størrer ikke den slags måte å skaffe spill på, men på det punktet tar du feil min venn :)

Må man ikke ha en serial for å lage en acount som gjør at man kan laste ned DLC'ene? hvis det så tviler jeg på at man får seg DLC med pirat versjoner

Skrevet

Blir ingen ME4-5-6-7+, det er og forblir en Triologi, som er sagt fra deres standpunkt. Det som kan hende er at vi får noe som f.eks Halo Wars lignende greier osv. Spill som fokuser på litt annet en rpg som de har gjort allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...