Gå til innhold

God Of War Collection slippes 17. November i USA


henrikr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten nettop runda GOW1 nå. Fikk oppgradert alle våpenene da. Fikke seeing red ellerno. Merka ikke så ille mye forskjell på kratos,men littgrann, men omgivelsene så bedre ut da.

 

Eneste jeg hata ved GOW1 er at hades path, de spinnende jula med kniver og den andre med knivene som du må klatre opp.Skal begynne på GOW2 imorra.

Lenke til kommentar

Nesten nettop runda GOW1 nå. Fikk oppgradert alle våpenene da. Fikke seeing red ellerno. Merka ikke så ille mye forskjell på kratos,men littgrann, men omgivelsene så bedre ut da.

 

Eneste jeg hata ved GOW1 er at hades path, de spinnende jula med kniver og den andre med knivene som du må klatre opp.Skal begynne på GOW2 imorra.

 

Haha. Så sinnsykt enig. Bannet høylytt over den siste klatringen i Path of Hades. Brukte så sinnsvakt mange forsøk bare for å så komme til det 6. nivået, få en risp og falle til bunnen igjen. :D

 

//T

Lenke til kommentar

haha..ja faen,når jeg var der så tenke jeg tilbake første gang jeg runda spillet og tenkte hvor da hardt det var og gå over alle de jula og klatre oppover. :angry:

 

Jeg og banna sykt høylydt på det der,akkurat det med path of hades er vanskeligere enn resten av spillet.Holdt på og kaste kontrollern i veggen eller 46tommern :angry:

 

Er nesten ferdig med og runde GOW2 nå,når jeg begynte med alle de puzzlene igjene så kom alle frustrasjonene tilbake.Det er det jeg hater med GOW,er jo faen meg 60% puzzles jo,kanskje mer. Bare håpe de ikke tar så like mye puzzles i GOW3.Skal faen meg kicke assen til zeus idag.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Personlig så syns jeg ikke tårna var altfor vanskelig. Brukte kanskje 10 forsøk på å få Gold trofeet der (klatre opp uten å bli truffet). Det holder med det ene tårnet selvfølgelig.

 

Har snart platinum på GoW II også, har bare siste utfordring på Challenges of the Titans igjen. Møkka challenge.

 

Ellers enig med trylle. GoW II har kanskje litt for mange puzzles, på det første spillet var det akkuratt passe. Så håper III blir litt lenger, eller får færre puzzles. Ingen av de er uoverkommelig, men mer eller mindre irriterende noen ganger.

Lenke til kommentar

Demoen er vel akkurat den same som ein fekk sjå på E3 2009? Er i alle fall den eg fekk ein kode til i mail. (Demoen har til og med det namnet i XMB, "GOW3 E3 2009 Demo" eller noko sånt).

 

Sjølvsagt vil det vere forbetringar både i flyt og grafikk i den ferdige utgåva, men "en urgammel demo som ikke helt representerer spillet grafisk" blir litt vel overdrive trur eg.

Lenke til kommentar

Demoen er vel akkurat den same som ein fekk sjå på E3 2009? Er i alle fall den eg fekk ein kode til i mail. (Demoen har til og med det namnet i XMB, "GOW3 E3 2009 Demo" eller noko sånt).

 

Sjølvsagt vil det vere forbetringar både i flyt og grafikk i den ferdige utgåva, men "en urgammel demo som ikke helt representerer spillet grafisk" blir litt vel overdrive trur eg.

Hørte dette i en Quicklook på God of War enten var det på 1&2 eller så var det når de demoen på 3 på Giantbomb. Det er blitt gjort temmelig store grafiske forbedringer i spillet siden den demoen som de har fått sett.

 

http://gamer.blorge.com/2009/12/14/god-of-war-iii-to-look-significantly-better-than-the-demo/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg plukket med meg GOW Collection fra Playcom tidligere idag. Mitt første møte med Kratos ga absolutt mersmak, og jeg ser frem til GOW 3. Har ikke prøvd så mye enda, men jeg elsker settingen og stemningen i spillet (GOW 1). Gameplayet er kanskje ikke helt på nivå med Ninja Gaiden, men det tar det helt klart igjen på i stil og historie. Det hadde vært veldig synd å gå glipp av dette spillet, så GOW Collection i HD var en gudegave rett fra Zevs ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...