Gå til innhold

har blitt hacket


Anbefalte innlegg

Idag klokken 11.20 logga jeg på min wow char, jeg så at jeg hadde no gear på meg så jeg logga på. jeg ble nok dcer et par ganger før jeg fikk logga på, plutselig så ser jeg at alle mine golds,gear hadde blitt forsvunnet. Igjen ble jeg disconnected, Jeg lukka wow gikk inn på eu battle for å skifte passord, jeg logga på wow igjen og fikk se at alle mine char+guild bank hadde blitt robba helt til den flate øre. jeg har nå 0 g 0 gear 0 guild bank.

 

Jeg har sendt email til blizzard og håper på et svar.

 

noen som veit hva som kommer til å skje? får jeg tilbake gearet mitt? eller hva med all den golden som jeg har spart i over 1 år? hadde over 20k gold som jeg hadde spart opp og som lå i guild banken som jeg skulle bruke til epic mounts osv,noen som veit om jeg får noen ting tilbake?

 

MVH:Gtamann

 

(er litt forbanna så jeg har nok noen skrive feil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Det som skjer er at accounten din vil undergå en "investigation" noe som vanligvis ikke kommer noen sted. Men du vil få gearet ditt tilbake, men alt gold'et ditt derimot får du antakeligvis ikke tilbake.

 

Et lite tips til deg er og bytte passord regelmessig, og kanskje skaffe deg en Blizzard Authenticator om du vil være på den ekstra sikre siden.

 

Link til Blizzard Authenticator: http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132

 

Så ønsker jeg deg lykke til videre!

 

Mvh Jarco

Lenke til kommentar

Det kan være sant det Joikamed sier, det er veldig mange som mottar emails fra folk som utgir seg for og være "wow-admin" osv. De kommer med mange påstander og sier at de trenger all informasjon om accounten - username, password osv. Så for guds skyld ikke gi fra deg informasjonen om accounten din, da ber du jo om det.

 

Er man dum nok til og gi fra seg all informasjon så fortjener man ikke bedre :p

Endret av Jarco
Lenke til kommentar
Det som skjer er at accounten din vil undergå en "investigation" noe som vanligvis ikke kommer noen sted. Men du vil få gearet ditt tilbake, men alt gold'et ditt derimot får du antakeligvis ikke tilbake.

 

Dette her er tullprat, du vil få tilbake alt gullet ditt, og alt gearet ditt, så lenge du sier hva som ble borte, og hvor mye gull du mangler.

 

Men ja, få tak i en Blizzard Authenticator, jeg vil også anbefale deg og lese denne tråden på WoW-europe, det er store sjangser for at du kanskje har en keylogger på pc'en din.

 

Guide til og fjerne keylogger fra PC'en din HER

 

Lykke til

Endret av Isuldra
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si, og dette har skjedd med meg, det er ikke bestandig du får tilbake gullet ditt nei. I noen tilfeller ja, men ikke bestandig...

 

 

Da er det bare og klage videre til Account & billing så skal du få tilbake det som mangler, så lenge du skriver detaljert hva som mangler og skriver til de på en ordentlig måte.

Lenke til kommentar

har selv vært med på at wow kontoen min har blitt hacket, der akkuratt som deg alt gear, gold og slikt var vekke og då kontaktet eg en GM som da fortalte det at de skulle sende saken videre til en spesial avdeling innen blizzard som jobbet akkuratt med kontoer som hadde blitt hacket og de hadde då tydeligvis en form for backup av armory eller noe så de kunne se alt eg hadde på et vis og dermed ligge alt sammen inn igjen, så eg fikk gear og gold tilbake på at noen uker. (tar kansje kortere for deg for då det skjedde med meg var rundt jule tider i fjord)

så det stemmer ikke at du ikke får igjen goldet ditt.

og føler med deg og håper du får alle godsakene dine tilbake snart :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...