Gå til innhold

Torchlight-Tråden !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom gameplayet nok var grunnen til at jeg endte opp med å bruke utallige timer i D2 så er det ikke vanskelig å legge merke til at andre ting også spiller en stor rolle når en prøver lignende spill.

 

Torchlight hadde et bra gameplay så vidt jeg kunne se av mine 15 minutter av demoen igårkveld, men settingen og grafikken får det til å virke karikaturatkig for meg. Og da er det vanskelig å bli helt sugd inn. Tror nok jeg bare får vente på D3.

Lenke til kommentar

Ekstremt morsomt spill med mange varienrende miljøer og fiender. Veldig bra tidsfordriv og timene forsvinner ;)

 

Mye ting, rustninger og våpen å finne og alle har gode muligheter for å oppgraderes. Grafikken er bra og krever lite, og ser samtidig pen ut. Virker veldig mye som Diablo III ved at fiender ikke bare er der når du kommer men av og til springer ned fra veggen, kommer opp av hull etc.

 

Anbefaler å spille på Hardcore for ekstra spenning.

Lenke til kommentar

Ekstremt morsomt spill med mange varienrende miljøer og fiender. Veldig bra tidsfordriv og timene forsvinner ;)

 

Mye ting, rustninger og våpen å finne og alle har gode muligheter for å oppgraderes. Grafikken er bra og krever lite, og ser samtidig pen ut. Virker veldig mye som Diablo III ved at fiender ikke bare er der når du kommer men av og til springer ned fra veggen, kommer opp av hull etc.

 

Anbefaler å spille på Hardcore for ekstra spenning.

 

Jeg spilte først ppå normal med barbaren, men det ble for lett. Startet på hard hardcore med magikern, men han ble sløya til de grader av noen store troll.

 

Sinnsykt kult spill, men kanskje mye unødvendig drops, lite inventory og altfor tengeserieaktig grafikk. Tror nok Diablo III blir 1000 ganger råere, selvom Torchlight også er fett og anbefales!

Lenke til kommentar

Synes ikke det var noen nevneverdige inventoryproblemer, særlig ikke siden dyret ditt fungerer som en vandrende ryggsekk som kan tusle til byen og selge ting på egen hånd. Jeg finner det litt ironisk at Runic tok et element fra Bard's Tale som var ment å parodiere hvordan dungeoncrawlers og diablokloner generelt oppfordrer til skytteltrafikk mellom skumle krypter og tilfeldige handelsmenn for å lesse dem ned med ubrukelige gjenstander, og gjorde det til en genuin innovasjon som fjerner et irriterende element som har plaget sjangeren siden dag én. (Bard's Tale lot deg selge overflødige gjenstander uten å i det hele tatt være i byen, eller ved å bruke en unnskyldning som at "kjæledyret ditt springer opp 14 etasjer og kommer tilbake med gull" - de bare forsvant, og du fikk penger).

Lenke til kommentar

Selvom gameplayet nok var grunnen til at jeg endte opp med å bruke utallige timer i D2 så er det ikke vanskelig å legge merke til at andre ting også spiller en stor rolle når en prøver lignende spill.

 

Torchlight hadde et bra gameplay så vidt jeg kunne se av mine 15 minutter av demoen igårkveld, men settingen og grafikken får det til å virke karikaturatkig for meg. Og da er det vanskelig å bli helt sugd inn. Tror nok jeg bare får vente på D3.

 

 

Gameplay og grafikk er så likt det som ligger ute av matriale til Diablo3 at det er skummelt, eneste forskjellen ser ut til å bli atmosfære og at en faktisk er ute i Diablo3...her går en bare nedover og nedover.. :p

 

Når jeg satt å spilte Torchlight så ser det så si helt likt ut som Diablo3 klippene som ligger ute på nettet...første en kompis av meg sa var at det her ser jo akkurat ut som Diablo3..

Lenke til kommentar

Beste spillkjøp jeg har gjort på lenge! Spilte demoen på Steam, men kjøpte direkte fra torchlightgames.com siden jeg kunne betale med dollar, ble litt rimeligere enn fra Steam.

Dette spillet har jo det meste, morsomt å spille, bra musikk, lave systemkrav (Windows 2000, Hey! men funka fint på Windows 7 :) ) men ser likevel fett ut i 1900x1200 med alt på maks.

Legg til direktekjøp på nett og lav pris, så kan jeg ikke kreve så mye mer.

Digger kjæledyret (jeg har en gaupe som heter Kali), jeg fant noe armor som minket reisetiden til dyret mitt med 80% så det er kjapt å sende det tilbake til byen og selge overskuddet. Hvis jeg har mye enhanced eller rare items får jeg dem transmutet til forskjellige typer ember, og så kjøper jeg fete våpen fra han suspekte fyren helt til høyre i byen.

Snart kommer editoren også, blir gøy å se hvilke mods som kommer. Savner kanskje litt en 2-player coop, men foreløpig er jeg fornøyd med singleplayer.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Husker ikke hva classen jeg er heter, men det er han nederste, magikern. Har kommet til lvl 13 eller noe nå og er ganske så fornøyd med det. Sacred 2 funket ikke for meg, så var veldig deilig å finne et slik hacknslash spill. Blir det forresten mer variasjon utover spillet? Har akkurat kommet til biblioteket til Vanquisher, og nå er det for første gang noe annet enn bare kjedelige korridorer.

Lenke til kommentar

bare meg som syntes det var litt stress og spille vanquisher.. hadde jo veldig få/les ingen attacks mot fiender opp mot level 10.

Likte best Alchemist jeg

 

Jeg syntes Vanquisher var langt lettere enn de to andre - Passives, Ice og Explosive Arrow, Haste, Summon Archers og Healing så vasser du gjennom alt spillet kaster mot deg uten å stresse alt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...