Gå til innhold

Demo: Painkiller: Resurrection (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ISO og greier. Første gang jeg har sett det på en demo.

Første Painkiller var etter min mening et friskt pust i jungelen av FPS, men det blir vel ikke på samme måten nå.

Skrevet

På tide at de begynner med iso. Litt lei av å sitte her med følelsen av at den gjennomsnittlige demofordeler ikke har sett en datamaskin før, mens antivirusen tygger seg gjennom .exe-filer på snaue gigaen.

Skrevet (endret)

ISO...for noe tull.

Cd plater...har jeg ikke brukt på flere år til å kopiere filer med. Og måtte installere et program som fks Deamon Tools for å simulere en virtuel cd/dvd spiller er kjekt for pirater men ikke folk ellers...

Endret av _LarZen_
Skrevet

Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke.

Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere.

Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere?

Ser ikke helt logikken her?

Skrevet

Dette er noe jeg gleder meg stort til! Jeg likte Painkiller veldig godt, og håper at oppfølgeren blir like bra, hvis ikke bedre.

Skrevet (endret)

Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke.

Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere.

Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere?

Ser ikke helt logikken her?

La oss se nå, når jeg trykker på en ISO fil blir den automatisk mount-et til et vitruelt drev, og da er det bare å kjøre på. Ikke særlig vanskeligere enn å trykke på en .exe, nei. Jeg anbefaler Virtual CloneDrive overfor Daemon tools som artikkelforfatter henvender til.

I mange tilfeller kan du også klare deg fint med et arkiveringsprogram som 7z eller WinRAR. Du pakker opp filen i en fei og kjører programmet.

Nyt et enklere digitalt liv foran PC-skjermen. Det er kanskje oss torentmennesker som er mest kjent med slike ymse detaljer.

Endret av Su&!
Skrevet

Digg iso da er det bare å bruke Deamon så er det installert og klar. Sikkert litt vanskelig får noen noobs som ikke har peiling på va iso fil er haha stakkar så bare kan med exe. filer blir forbanna å sure hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...