Gå til innhold

- Hvordan komme seg inn i raids?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter her og prøver å få kommet meg inn i Naxx 10/25, men jeg sliter virkelig med å få kommet inn i en gruppe. Når jeg først finner en gruppe i f.eks /4 eller /2 så skal de absolutt ha achievement. Men hvordan skal jeg få tak i achievement når jeg ikke får komme inn i et eneste raid?

Er ganske forståelig at de kun skal ha gode folk, men hallo da, det går jo ann å sjekke gear/stats før de sier nei?

 

Så er det noen av dere som har et tips eller to som kanskje kunne hjelpe meg?

(Får ikke wow armory til å funke så jeg legger ved bilde)

 

 

Uff..har omtrent slutta å spille på den nå...frister mye mer å lvle druiden :p

 

Edit: Bilde

 

Edit 2: Ups, trodde jeg var på WoW EU jeg da, men var visst ikek det likevel :blush:

 

Clicky!

Endret av M4rius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann :) Lite tips er å snakke med lederen å forklare at du kan allt av tacts, hvis du ikke kan dem kan du alltids se litt på Tankspot. Der ligger alle tactsa du vil trenge ;)

 

Være forbredt med flask + foodbuff er også greit i hvertfall hvis du vil overbevise folka om at du gjør bra dps. Bortsett fra det vil jeg ikke tro at du skal ha noe problem med å få group ;) Bare å prøve!

Endret av Ekorin
Lenke til kommentar

Takker for alle svar her!

 

Achievement faking tror nok jeg ikke gidder :p

Har nå kommet i en nokså god guild med mange aktive folk, nå gjelder det bare å imponere der, og få geara opp druiden så skal ting bli bra se.

Flasks og slikt har jeg egentlig aldri brydd meg noe om, men det er nok på tide tenker jeg.

Problemet mitt er at jeg ikke kan noen særlig taktikker I noen raids. Blir nok en del taktikk lesing fremover! :p

 

 

Noen Ide om hvilke raid jeg bør se etter? Såvidt jeg forstår så er Naxxramas kanskje for "dårlig" for meg nå?

Lenke til kommentar

Takker for alle svar her!

 

Achievement faking tror nok jeg ikke gidder :p

Har nå kommet i en nokså god guild med mange aktive folk, nå gjelder det bare å imponere der, og få geara opp druiden så skal ting bli bra se.

Flasks og slikt har jeg egentlig aldri brydd meg noe om, men det er nok på tide tenker jeg.

Problemet mitt er at jeg ikke kan noen særlig taktikker I noen raids. Blir nok en del taktikk lesing fremover! :p

 

 

Noen Ide om hvilke raid jeg bør se etter? Såvidt jeg forstår så er Naxxramas kanskje for "dårlig" for meg nå?

 

Om du sliter med å komme inn i raids generelt bør du gjøre hvert raid du kommer inn i, spesielt 25-manns som fir deg gear med mye bedre score enn de fra 10-mann, med andre ord hjelper de deg med å fullføre Epic-achievmenten, om du ikke har den allerede da :)

Lenke til kommentar

Hei igjen og takk for svar!

 

Nå har jeg kommet inn i god guild så nå tror jeg at jeg har gode tider i møte :)

skal ærlig innrømme at jeg ikke er veldig flink med enchants og slikt. Den 20 resillience tok jeg ved en glipp, har pvp utstyr som ligner på det ikonet.

 

Har også prøvd å overtale raid leaders til å sjekke gear, men ingen gidder. Latskap har ingen grenser :p

Skal bytte gems til hit rating når jeg kan fremover. Enchants på vei :p

Lenke til kommentar

Hmm. Joa, men er mye jobb og føler ikke helt for å bruke tid på det.

Er det noen gode titler som er relativt lette å få tak i uten for mye jobb?

 

 

Har også oppdatert med gems og enchants :)

 

Of the nightfall f.eks, os 3d er utrolig enkelt t.o.m for pugs nå for tiden.

8stk med 4k dps, tonk og heelz så er det rett fram:)

 

Alikevel så viser den at du faktisk gidder å gjøre os3D selv om man får like gode items i toc normal.

Champion of the Frosted Wastes eller hvordan det skrives, viser også at du har gjort det som er av standard raids/heroix.

 

Det aller beste er vel rett og slett å finne seg et guild:)

Lenke til kommentar

Skal gi deg et aldri så lite tips til slike ''raidleaders''

Om du tar deg bryet med og sjekke de på armory, har de stort sett selv elendig gear, de har gjerne ikke achivements heller. Så de starter en gruppe i håp om og bli båret igjennom hele raidet.

 

Ser det har blitt sagt lenger opp her, men insister på at du har det som kreves, om det ikke er nok til og tilfredstille disse pixel kåte nerdene får du bare lage en gruppe selv.

 

Men nå har du jo fått deg et guild ser jeg, og da blir ting straks veldig mye bedre :-)

Ønsker deg lykke til videre hvor enn dere raider :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Generelt tips til alle som vil ta steget fra Nibb/Newb/Noob (evnt Casual) til Imba Raider (evnt elitistisk dass) er å lese og lære det man kan finne av informasjon om klassen man spiller på nettsider som Elitistjerks.com, å lese og se filmer på sider som Tankspot.com, og så å bruke den kunnskapen man har tilegnet seg på å specce, geme og enchante riktig. Deretter prøver man å bygge nettverk ved å kommunisere på hyggelig og høflig vis med medspillere som er etablerte raidere, hvor man opptrer ydmykt samtidig som man viser at man besitter en del kunnskap. VOILA - en fornuftig raidleder vil langt heller ha en person som tilsynelatende er velfungerende og kunnskapsrik enn en tilfeldig tulling med det rette item level tallet og de rette achievementsa.

Lenke til kommentar

Kan gi et par tilbakemeldinger på gear/spec siden det allerede er sagt mye fornuftig om det å komme inn i raids

 

I fury-treet, fjern poengene i unbridled wrath (fordi du slår så sjeldent som arms at sjans for en ekstra rage per slag er heeeeelt ubrukelig) og blood craze (fordi hvis du skal raide og en boss critter deg så er du død uansett og har ingen nytte av den). Det gir deg fem poeng ekstra som du plasserer i 2/2 booming voice (tro meg, gjør shouts mye mer effektiv som raid-buff) og 5/5 commanding presence. De to poengene som er til overs går inn i improved execute i neste tier.

 

Angående gear, så bytt metagem i head til 21 crit rating/3% crit damage. Det gjør at du må få inn to blå gems, noe som kan være litt tricky. Den ene får du inn ved å gemme en nightmare tear (+10 to all stats) og den andre er du nødt til å putte inn en lilla gem (str/stam er klassiker). Tenk litt strategisk så kan du plukke med deg et par socketbonuser når du uansett må ha to blå gems.

 

Uansett, lykke til! Med den rette innstillinga vil du komme langt, og nå som du er i en grei guild så er det ingen grunn til at du ikke skal lykkes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...