Gå til innhold

Nettleser Krigen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker Internet Explorer 8 og er 100% fornøyd.

Har prøvd å bruke både Firefox, Opera og Chrome

men synes ikke disse var noe særlig behagelige å bruke.

Endret av Stjerne
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Nå har jeg riktignok ikke tatt meg bryet om å lese alle sidene, men jeg kan vel selv si at jeg i hovedsak bruker Firefox både på min stasjonære PC og bærbare maskin. Google Chrome føler jeg også egner seg om jeg ønsker å raskt få opp en nettleser. Føler Chrome starter noe kjappere, særlig på den bærbare maskinen. :)

Skrevet (endret)

Bruker Google chrome etter en tid med firefox, opera, IE og safari så er den favoritten. Chrome er awesome fordi alter så vakkert :) Chrome er en fryd og se på, i tilleg så kan du legge bokmerkene dine på en google konto som gjør at du kan hente dem om PCen kræsjer eller på andre maskiner.

EDIT: Skal sies at alle de er bedre en IE. Alle som bruker IE, dont.

Endret av backstabber
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje bare hos meg, men FF har kræsjet et par ganger. Når jeg har oppe en god del faner kan det hende at den ikke svarer. Så etter en stund byttet jeg over til Opera igjen :p

Noen andre opplevd dette problemet?

Skrevet

IE pga det er integrert i Windows istedenfor å måtte starte tredjepartssoftware. Blir som å laste ned noe annet enn Notepad. Kanskje kjekt for de som trenger ekstra funksjoner men ellers nei takk :D

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker Chrome på min Asus Eee på grunn av lite minne og rask oppstart. På gamingriggen er det firefox for alle penga fordi jeg finner så mye snacks i form av add-ons, og fordi Firefox også var startskuddet i forhold til å jevne ut monopolet Microsoft hadde på nettlesere.

Skrevet

Chrome kjører av en eller annen grunn dårlig på den nye bærbare hvis flere faner er oppe (henger seg tidvis i noen sekunder), så har gått over til å i hovedsak bruke opera.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bruket Chrome av flere grunner, den er ren, rask og tar lite av skjermen. Jeg bruker både PC og Mac, samt Android og IPhone, og det å synke bokmerker via Googlekontoen er enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...