Gå til innhold

Endelig skikkelig rally? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Dette var en kjempe bra nyhet. La oss håpe de klarer å lage et skikkelig spill.

 

 

Det hadde kanskje vært lurt å kjøpe opp RBR-utviklerne (hvis de finnes enda) og bruke den koden som basis for videreutvikling.

De ble kjøpt av katastrofeselskapet Gizmondo, og finnes ikke lenger.

 

Gutta som laget spillet finnes nok, men spredd over alle hauger. De skulle nok hatt samlet den gjengen ..... :) hehe.

 

 

 

Uff. Trist! Virkelig ett av de få Rally-*Simulatorene* som finnes. Man føler seg virkelig god når man mestrer det B) . Tror det kan fortsatt kjøpes for 50kr hos diverse norske spill-butikker, heldigvis.

 

Ville vært helt gull å få et nytt spill utviklet med denne koden-basen. Er koden altså fortapt for alltid?

 

 

Det er mye som skjer med RBR. I allefall "uoffisielt". Siden lisens-haverne er oppløst og Richard Burns er død, RIP. Ta en titt på linkene på www.totte.no , mange store online-communities. Krever diverse installasjoner av tilleggs pakker, så man bør ha nogenlunde kontroll på hvordan filer og kataloger fungerer. (Ikke at jeg ikke tror folk har det men....)

 

Takk for info Totte, spilte RBR på forrige "LAN-party" for noen uker siden, og det var utrolig morsomt. Vi spilte det en del for noen år tilbake, og tenkte vi skulle dra frem rattene og "varme opp" med litt RBR, ble sittende i 12 timer i strekk og rakk ikke å spille noen av de andre spillene vi hadde tenkt til å prøve ;)

 

Istedenfor å samle de gode gamle gutta som lagde spillet, kunne det jo vært artig å heller kommersialisert det som er laget av add-on's i en samlet pakke som var enkel å installere ;-) Uansett, gøy at spillet lever videre, skal kose meg med å installere litt tilleggsmateriale senere i dag.

 

GPL og RBR sier jeg bare :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mye som skjer med RBR. I allefall "uoffisielt". Siden lisens-haverne er oppløst og Richard Burns er død, RIP. Ta en titt på linkene på www.totte.no , mange store online-communities.

 

Wow! Nå ble jeg oppriktig glad! Fantastisk å se at slike gode spill ikke bare forsvinner men faktisk lever videre. Tusen takk for tipset.

 

 

Skal strax melde meg inn og bli med på neste runde (hvis jeg får øvd meg litt først....).     :)

Lenke til kommentar

 

Wow! Nå ble jeg oppriktig glad! Fantastisk å se at slike gode spill ikke bare forsvinner men faktisk lever videre. Tusen takk for tipset.

 

 

Skal strax melde meg inn og bli med på neste runde (hvis jeg får øvd meg litt først....).     :)

 

 

Hyggelig, det er mange nybegynnere med, så det er ikke noe å være bekymra for. Førere i alle klasser. Og setup er trenger man ikke å tenke på, for vi kjører default for at det skal være rettferdig for de som kun vil kjøre.

 

OT, sorry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...