Gå til innhold

Dead Space 2 i preproduksjon (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:<

 

Jeg kjøpte det på PC, og kunne veldig gjerne tenke meg å se oppfølgeren der også. Oh well.

 

Jeg kjøpte det også på pc, men gikk over til å styre med en 360-kontroller midt i spillet. Synes det var bedre. Men vil helst ha toeren på pc også da det å spille på pc gjør det hele enda mer skummelt siden du sitter så nærme skjermen. Gleder meg uansett stort til spillet kommer ut, for Dead Space var et av de beste spillene jeg spillte ifjor.

Lenke til kommentar

Dead Space: Extraction til Wii er ute i disse dager, til blandede anmeldelser. Tar for seg hendelsene ombotrd USS Ishimura før Isaac Clarke kommer dit i det første Dead Space. er en railshooter og har fått blandede mottagelser.

 

Dead Space var et meget godt spill på alle områder untatt kanskje det viktigste - historien. Falt desverre veldig igjennom mot slutten, og jeg tror ikke DS-universet er solid nok til å bygges ut så mye som det de har gitt uttrykk for at de ønsker å gjøre.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Orginalen var for meg et av 2008's beste spill-opplevelser, så dette har jeg gledet meg til i lang tid, godt å se at de har begynt med kapittel nr.2 i trilogien.

 

og jeg tror ikke DS-universet er solid nok til å bygges ut så mye som det de har gitt uttrykk for at de ønsker å gjøre.

 

Mjo, de har jo både tegneserien, filmen og spillet som springbrett, og jeg har sett verre prosjekter få verdige oppfølgere (Gears of War f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...