Gå til innhold

FIFA 10 tråden


Anbefalte innlegg

På torsdag kommer FIFA 10 i butikkene, men enkelte av oss har vært så heldige å fått tak i tidlige kopier allerede (Takk for kompiser som jobber i spillbutikk :) )

 

Har kun spilt Be A Pro: Season på Professional siden jeg fikk det, men det er utrolig moro og følelesen er fotball rett og slett.

 

Jeg har ikke spilt et FIFA spill på år og dag, ettersom jeg kun har vært en PES tilhenger, men etter å ha testet begge demoene som kom for litt siden, så føler jeg at PES er rett og slett ødelagt.

 

Så FIFA er et friskt pust i vennegjengen og jeg har allerede satt meg litt inn i fintene som medfølger. Jævla moro (som også anmeldelsen til Gamer sa) å utføre en finte på siste forsvarer og komme alene med keeperen.

 

Har en "skrytevideo" av en perfekt finte, men litt mer eller mindre flaksete mål på slutten :p

Barcelona 1 vs 0 Sevilla - KLIKK HER

 

Kanskje ikke det fineste målet, men finta er jo ikke så verst :)

Endret av Wangen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første kampen min mot rival Real Madrid på Be A Pro, så klarer jeg endelig å få til favorittfinta mi i tide :)

 

Så utrolig god følelse jeg fikk når Casillas ble rundlurt av gromfinta:p

 

742A0001_0_JPEG_SCREENSHOT_LtB.jpg

 

Dessverre så klarte jeg å knote så jævlig når jeg skulle uploade filmen, så den er dessverre ikke å finne (med mindre jeg kan se målet på nytt og uploade det da.....)

 

Uansett: Moro moro moro

 

EDIT: Fant filmen allikavel :)

Video

Endret av Wangen
Lenke til kommentar

Spilte mot Frode Kippe og Espen Søgård på Lillestrøm Kinoen, forventa meg faktisk mye mindre motstand enn det jeg fikk. Men artig var det!

 

EDIT:

De har visst en dag idag også, så om noen vil prøve seg er det bare å stikke på Lillestrøm Kino!

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Spelte spelet frå rundt klokka fire til klokka tolv i går. Det er berre så fantastisk bra. Det EA har gjort med manager-modusen, online-menyene og virtual pro systemet gjør spelet meir strømlinjeformet. Og når sjølve gameplayet er som det er, så blir det jo berre bra.

 

Tror dette blir et spel eg kjemtil å holde på med en god stund.

 

Et spørsmål: Er det mulig å holde ballen mer inntil bena? Føler spilleren sparker ballen veldig lang foran seg når han har ballen

 

Om du holder inn den venstre bumperen(eller L2 som den heter på PS) så skal speleren holde ballen nærmere seg. Om du holder inn begge bumperene så kjem du inn i ein driblemodus der du kan bevege deg sidelengs i forhold til den retningen du står mot.

Endret av tine_yoghurt
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har kjøpt fifa 10 men får ikke spilt online. Får beskjed om at serverne til EA ikke er tilgjenglige for øyeblikket. Prøv igjen senere.

 

Vet jeg kan spille online med fifa 09 og at 2 venner sitter å spiller online fifa 10 bare noen 100 m fra meg med samme internettlevrandør.

HJELP

 

Noen som har noe lurt å komme med?

 

thomas

Lenke til kommentar

Kan man spille 2player på lag online fra en og samme ps3? Eks jeg og en kompis sitter med men ps3 og spiller på lag mot andre online?

 

Hei

 

Dette er fullt mulig ja :) Jeg har dog kun testet X360 delen, men der fungerer det vet at hovedaccounten logger seg på EA sine servere (som ved vanlig nettspilling) og når du og mostanderen skal velge lag så er det på å trykke på Y (Trekant på Ps3 da) og signe inn kontroller 2 som Guest :)

 

Jeg og kompisen min kan sitte i timesvis og bare spille på samme lag mot andre med en stemning som er uslåelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...