Gå til innhold

Lage en Gamerguild i Wow!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor på Bloodfeather? Ikke for å være stygg, men den serveren suger <_< (har spilt der selv, men stakk etter en stund)

Da tenker jeg på progress og generelt alt som har med PvP å gjøre. Battlegroupen er OK, men ikke å foretrekke.

 

Det hadde også vært greit å vite hvilken faction.

 

For....

 

Horde = n00bs

 

Alliance = 1337

 

 

Cheers!

 

 

-Cocho

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Hvor enn interessant det hadde vært å lage en gamerguild i WoW, så tviler jeg selv på om jeg hadde vært spesielt aktiv i den guilden. Liker serveren jeg er på nå med mine characters, og har ikke planer om å flytte dem i den nærmeste fremtid. Men å gjøre slikt uansett trenger en del planlegging, for eksempel (som sagt tidligere)hvilken server og faction. Man må også tenke på hva som er fremtidsplanene med guilden i tillegg, og huske å komme til en enighet istedenfor at en person velger en server. For da kommer alle til å velge sin egen server framfor andre, så de slipper å måtte flytte en character eller lage en character et annet sted.

 

Hele temaet er jo interessant, men det er mye arbeid man må holde på med. Å drive en guild er ikke enkelt arbeid, ta det fra en som har vært både officer og guild master:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...