Gå til innhold

instalere linux ubuntu.

eirikol1

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, eg har ein gammal DELL Inspiron 2500 laptop som eg prøver å få Linux Ubuntu på men det går berre ikkje, den har 125 MB RAM trur eg det var, eg prøvde med 8.04 og 9.04, er du muleg å få gamlare versjonar av linux ubuntu som eg kanskje får instalert på den pc'en. eg kan poste fleire spesifikasjonar på pc'n seinare.

-Eirik

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei, eg har ein gammal DELL Inspiron 2500 laptop som eg prøver å få Linux Ubuntu på men det går berre ikkje, den har 125 MB RAM trur eg det var, eg prøvde med 8.04 og 9.04, er du muleg å få gamlare versjonar av linux ubuntu som eg kanskje får instalert på den pc'en. eg kan poste fleire spesifikasjonar på pc'n seinare.

-Eirik

Du skal ikke behøver mer enn 64MB RAM for å installere Ubuntu 9.04 i følge Ubuntu sine egne sider

Skrevet

-Eirik

Du skal ikke behøver mer enn 64MB RAM for å installere Ubuntu 9.04 i følge Ubuntu sine egne sider

det var rart :S well eg har ikkje prøvd med 9.04 då, eg kan alltids prøve :D

Skrevet

no prøvde eg meg med 9.04 versjonen, og den kommer berre til meny lista i starten, og eg vel "prøv linux utan å endre instilingane på datamaskinen". då vart skjermen svart, eg prøvde med å instalere og då vart skjermen svart og.

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet ikke om du fant ut av det, men dersom du fortsatt ikke har fått installert linux på maskinen, kan du prøve Crunchbang. Det er basert på Ubuntu, men krever mindre. Funker visst fantastisk på den gamle, slitne laptopen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...