Gå til innhold

Beneath a Steel Sky i oktober? (iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er like før en spillklassiker finner vei til iPhone.

 

Les hele saken

 

Synd det ikke kommer på pc, men nå er jeg egentlig ikke noe fan av at en går tilbake å forandrer på allerede veldig gode spill.

Som de gjorde med Broken Sword Directors cut, originalen var allerede kjempebra. Der synes jeg ikke den nye artstilen blandet seg godt med den gamle. F.eks nærbildene av karakterene passet nå ikke inn med resten av spille overhodet, i motsetning til de gamle nærbildene.

 

Jeg synes det er kjempebra at Revolution enda er in business og holder på med eventyrspill, men jeg håper de lager nye spill istedenfor å tukkle med de gamle.

Gjerne oppfølgere.

Lenke til kommentar
Husker Beneath A Steel Sky godt fra back in the day, anbefaler alle som liker adventure spill å prøve det. Mener man kan få det gratis fra Good Old Games

 

Riktig, finnes her: http://www.gog.com/en/gamecard/beneath_a_steel_sky

 

Spillte selv igjennom det for ikke så lenge siden, like bra enda, litt ekstra nostalgia at det var 1 av 8 spill som fulgte med til familiens første pc, jeg skjønte ikke bæret av den virtuelle verdenen da husker jeg (den i spillets VR verden altså).

 

Tror jeg ville spillt på iphone når det kommer om jeg hadde brukt endel tid på å reise, kjekt å sitte med på bussen o.l. Spillte selv DotT på symbian en tid jeg tok mye buss, bra alternativ til musikk.

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...