Odesseiron Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Dette spillet er så hektisk at jeg blir svett. Les hele saken Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så det er som DMC, men for menn? Heftig=3 Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Det er som DMC bare mye bedre på alle punkter. Og helt annerledes. Trange hårbukser skader selvsagt heller ikke Lenke til kommentar
Blake Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Blir nok kult dette, og har allerede forhåndsbestilt. DMC er jo en kul serie, men er veldig lei av å se ei svett mannerompe løpe rundt å daske demoner. Det er sannelig på tide med noe penere å se på ja. Lenke til kommentar
SevenDaggers Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 :o På bursdagen min! Da må det kjøpes.. Det er et tegn!! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 POKKER!!!! Jeg har ikke tid til alle disse spillene! Eneste mulighet jeg har er å copy-paste meg selv noen ganger og sette klonene som child nodes til meg selv. Så setter jeg noen av dem til å spille via meg, mens noen andre kan gjøre skole og arbeid! GENIALT! Så var det å realisere drømmen.....dammit.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå