mcgroven Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Take-Two opplever økonomisk nedtur. Les hele saken
genesis Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Det er vel i tilegg at de får dette slaget i trynet?Slikt skjer bare i Kongo.... og USA....Tross at jeg ikke kan ynne noen slik galskap, bryr jeg meg heller lite at Take2 må igjennom det.Hadde TAKE2/Rockstar tatt til mæle og fikset GTAIV-MP hadde jeg kanskje brydd meg. Spillet ble omsider kjøpt, og det kun for multiplayer, men uten anticheat i disse dager kan det kastes rett i søpla.Det er slike "skikkelige saker" de burde blitt saksøkt for.Take2 kommer ikke i besittelse av mine penger, med disse nye utgivelsene, før jeg har lest opp og ned at de har slike selvsagte funksjoner som anticheat i multiplayer osv. Endret 7. januar 2014 av Zeph
galedahle Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Foruten deres "fantastiske" port til PC, bare overgått av PC-porten av Saint's Row 2. Herregud, jeg hadde ledd meg i hel, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har betalt for disse spillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå