AltF4 Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Spørs pm man har sin egen bil, og hvor tilgjengelig den er til en hver tid. Syns forøvrig no limits høres litt teit ut...
Riboflavin' Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Jeg synes alltid det er litt slitsomt å ikke ha nok plass til ting i Oblivion og Fallout3.. Man nå er jeg sånn som skal plukke opp alt jeg finner også, da. Om ikke annet for å selge det.
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Nettopp. Og det er en spillbalansemekanikk i akkurat det, for det begrenser dine ressurser. Nå er det ikke sikkert kjøp og salg er aktuelt i Rage, men alikevel så blir det jo litt stusselig å ikke trenge å tenke på hva man tar med seg.
Villanden Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Hadde jo samme "problem" i Fallout 3 også, men man klarte jo allikevel å samle med seg nok til å gjøre stor profitt. Oppgradering av styrke for å kunne bære mer funket jo som bare det i FO3, så da skulle det funke i Rage også. Ikke at jeg sier nei takk til en uendelig ryggsekk, men det blir ikke like realistisk.
AltF4 Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 Hehe. Sant skal sies så kom jeg meg knapt ut av Megaton så jeg vet ikke helt hvordan det er i FO3. Nei, det er litt urealistisk. Og jeg innbiller meg at det fort kan bli veldig mye å bla igjennom.
Snurreleif Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Det er nok en gedigen lettelse for "Loot 'n' sell" spillerne, men som Villanden påpeker tror jeg det vil ødelegge mye av balansen i ett spill, mot det negative. Jeg synes det er flott med spill der man rett og slett må ofre noe for å tjene størst mulig, det gir spillet et falskt inntrykk av konsekvens.
AltF4 Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Sjekk denne! http://www.giantbomb.com/news/a-first-look-at-ids-rage/1636/ Interessant artikkel. Morsomt at den kometen som har slått ned i spillet finnes i virkeligheten hehe.
Villanden Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Mye av det samme som stod i ign's artikkel, men allikevel interessant å lese om de forskjellige godsakene vi har i vente.
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 (endret) Id Software on Rage: http://www.giantbomb.com/id-software-on-rage/17-1222/ Endret 21. august 2009 av AltF4
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg stort, og tror på at vi får se et visuelt vakkert og dypt spill fra ID
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg klarer ikke helt se for meg Id lage et dypt spill.
Snurreleif Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Det gjorde ikke jeg heller, men når man har sett et par trailere, og fått et innblikk i hvordan de vil at du skal oppleve spillet og hva du må gjøre for å komme deg frem, så virker det som det ikke kun blir et "shoot-em-up" spill. For å si det mildt.
AltF4 Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Nja. Enn så lenge spiller jeg Developer Bullshitbingo. Å få noen scener med bilkjøring og høre at det er oss gamere som selv bestemmer hvor mange rett-frem oppdrag det skal være tipper meg ikke over til awestruck for å si det slik. Men jeg er fortsatt positiv til dette spillet!
Villanden Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg tror dette spillet blir stort, så det er bare å smøre seg med tålmodighet.
AltF4 Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Tålmodigheten ligger påsmurt med et tjukt lag! Mye godsaker å nyte i mellomtiden, men skal følge med videre i utviklingen.
Riboflavin' Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 (endret) Kom plutselig til å tenke på en ting, hva med multiplayer? Jeg har liksom til nå av en eller annen grunn bare gått utifra at Rage blir et sp only spill, men på wikipedia står det faktisk multiplayer.. Blir jo interessant å se om de klarer å finne på noe nytt på den fronten, eller om det bare blir det samme gamle. Er som regel klar for litt vanlig ffa deathmatch jeg, men når det gjelder lagspill hadde det vært artig med noe annet enn ctf med eller uten biler.. Det ville kanskje være overraskende hvis ikke en av gamemodene hadde med billøp å gjøre. Endret 22. august 2009 av Riboflavin
Engelen Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Kom over dette via et annet forum: http://weblogs.variety.com/the_cut_scene/2009/11/dedicated-servers-and-rage-news-you-probably-dont-want-to-hear.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå