Gå til innhold

Vi delte ut Champions Online-betanøkler


Anbefalte innlegg

Virker som et veldig spennende spill, synd jeg ikke fikk deltatt og kanskje vunnet en betanøkkel, men regner med at noen kommer med en liten oppsummering av deres inntrykk av betaen?

 

Jeg har tenkt til å skrive en lengre artikkel om det på bloggen min :)

 

En venn av meg som fikk nøkkel i går har klart å starte spillet, og lagd en karakter. Er det bare han, eller har serverne åpnet for alle? (Jeg patcher nå, så jeg vet ikke.)

 

Den var åpen for oss i går ja, men den stengte klokka 12 i går kveld. Rakk å få laga meg et par karakterer og testa litt. Open Beta starter mandag kl 18:00 om jeg ikke tar helt feil. For et fantastisk spill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men da er det jo open-beta dagen etter. Karakterene blir mest sannsynlig slettet når open beta starter (er sånn i de fleste spill) så da er det jo veldig lite vits i å spille kun en dag, når man i tillegg skal bruke deler av den dagen på skole o.l.

 

Flott at man har konkurranser, men hvis jeg har forstått alt riktig, blir dette en litt unyttig premie.

Lenke til kommentar
Har lastet ned launcher og den laster ned patch på over 3 gig. Det er ikke spillet vel? Har ikke funnet selve spillet, og det virker noe rart å patche noe jeg ikke har lagt inn... ;)

Jeg antar at det er spillet vi lastet ned med launcheren. Spillet funket iallefall når jeg startet det opp. Nå venter vi bare på at vi får lov til å logge inn. Er det bekreftet at serverne åpner 18:00 norsk tid i morgen?

Lenke til kommentar

Hehe... Ja, var ikke så lett å forstå alt sammen.

 

Rota en stund rundt på forumene hos champions-online.com før jeg kom til samme konklusjon som dere.

 

Synd at det begynner såpass sent i dag da, og på en mandag, i den første skoleuka mi.

 

MEN! Jeg gleder meg uansett. Får vel slenge inn noen character-names eller noe her senere, så kan vi jo hooke opp in game ;)

Lenke til kommentar

Fikk key, men jeg kommer ikke inn på serveren nå.... skulle vært oppe nå.... har hatt problemer når jeg skulle sende inn betakey på profilen min. Kom feil melding og alt gikk i dass.

Spillet sier at jeg ikke kan spille nå og når jeg bruker betakeyen så kommer det at den er alt brukt!

Lenke til kommentar

Eg har sendt mail mellom himmel og jord...

Får ikke noe svar... Må vist bare vente å se...

Poster her vis jeg finner ut av det.

 

Jeg fikk lasted ned spillet, men det er som du sier at der var noe gale med siden, så når jeg hadde lagt inn betakey'en første gang så låste siden seg.

Jeg har prøvt og prøvt men får ikke noe til.

 

Håper noen svarer snart på mailene mine... Sendte til Turbine og support på ChampOnline.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...