Gå til innhold

Vi delte ut Champions Online-betanøkler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje det var mye trafikk den dagen vi fikk betakode... Men som sakt så får jeg ikke lagt inn beta nøkkelen.... Får se om jeg kommer inn ikveld.

 

Men er det noen andre her som får opp betakeyen på profilen sin, der det skal stå om din tillgang til spillet?

 

Spillet er installer og klart, så nå er jeg spent... Alt er så kaos.... stresser litt, men på en god måte....

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Fikk orden på mitt problem... Spillet spillet litt. Men....

Kansje jeg kan si det slikt, det har ennå ikke vunnet meg over.

 

Haha.... skulle inn igjen i spillet, så kommer det bare at launcheren skal oppdateres.... Men den står bare der.... Håpløst.... Er ikke releasen snart her? Har spillt mangen beta som er mer enn dette til nå.... kan være tilfeldigheter.... Håper det.

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Serveren er nede tror jeg...

problemer over det hele.

 

Hadde problemer med launcheren så jeg starta spillet rett fra gameclient.exe, starta spille i det minste.

Men kommer inne inn på server "woot soo ever".

 

Imårra er nok mye av dette fiksa. Ikke noe godt første intrykk de gir.

Syntes litt synd, for spillet virker ganske OK. Men litt uvant.... Liker ikk GUI på spillet...

 

Prøver igjen i mårra....

BTW, kunne ikke finne deg KraniC på CO?

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Ja, det var et krevende spill... skjermkortet får kun kjørt den ene halvdelen\ kjernen, så det settes på høygir. Men vis der kommer bedre skjermkort støtte så vil dette bli bedre.

 

Men kjører alt fult nå, 1680x1050, AA-8 AT-16

Funker greit med ca. 35-40 fps.

 

Men kunne vært som sakt bedre støtte til skjermkortet slikt at det avlastet alt gjevnlig med begge kjerner.

 

Funker fint med Quadcoren, og RAM er ikke noe problem...

 

Må si at jeg ble litt gal av Post Effect i dette spillet, så jeg spilte uten det en stund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...