Gå til innhold

Hvilket spill, kulest å spille på kino?


Po[wP]ow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Første spillet jeg ville prøvd i en kinosal er helt klart COD4, med sin fantastiske grafikk og meget gode lyd. Neste spill ville blitt Dead Space, som etter min mening har bedre lydeffekter enn noe annet spill. Nå har jeg jo en viss peiling på å spille på stort lerret, har projektor med 92" rammelerret, men hadde selvfølgelig vært en litt annen opplevelse å spille på et lerret som er 4-5 ganger større.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På stor lerret så er det igrunn få ting som funker for min del. Fotball, basket, ishockey, igrunn sportsspill generelt er bra, men det er veldig lite annet jeg liker å spille på et lerret. Det er bedre å se på video av noen som spiller enn å spille selv på et lerret. 42-70 tommer er det sjiktet jeg liker best å spille i, selv har jeg en 52"

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

har erfaring med ca 100 spill i hjemmekino m/surround, ca 100". Alt er generelt bedre på stor skjerm uansett, gitt at man har allting riktig oppsatt, og ikke sitter for nært. (unntak vil jeg si er Guitar hero etc., da man lettere får overblikk over notene som kommer med et mindre synsfelt.)

 

Spill som er ekstra bra i en kino etter min mening;

nr1: Dead space. (men viktig med projektor med godt sortnivå, helst fargekalibrert)

nr2: SSX-serien. -gir et riktig storslagent inntrykk når grafikken rundt spillfigurene beveger seg relativt sakte, sammenlignet med f.eks. bilspill.

nr3: Far cry, med det eksepsjonelle "dypdesynet" (har ikke prøvd crysis)

nr4: God of war. egner seg ikke på noe annet enn stor skjerm, (synes jeg) i forhold til inntrykket som presenteres, at alt skal være så stort som mulig.

 

Uncharted 2 er også en sikker vinner, et toppspill uansett skjermstørrelse, men jo større jo bedre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...