Gå til innhold

Runes Of Magic


Anbefalte innlegg

Noen andre en meg som spiller Runes of Magic her? Spiller selv på Smacht serveren under navnet Vlanitak, nettop passert lvl 30 så jeg er ikke kommet så innmari langt lvl messig. Er med som nest-leder I Vodka Guild (tro det eller ei, men siden ingen av oss som started det er/var/har vært/ veldig aktive WoW spillere så var det at det er et kjent WoW guild ikke noe vi visste da vi startet det, vi likte bare navnet :p ) Vodka har for øyeblikket 45 medlemmer i alle lvler og klasser og hvis noen her skulle ha interesse for å bli med oss eller bare ta en titt på hvordan vi er så : Vodka Guild Homepage

 

Jeg må si at dette er definitivt, med untak av Ferentus, det beste MMORPGen jeg aktivt har spilt. Har spilt noe WoW, mye Ferentus og en haug av andre mindre kjente siden interessen min for disse spillen kom.

 

Hvis det er noen andre her som spiller RoM så feel free til å ta kontakt med meg in-game :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ah. Ok, noe bra da, Syntes mesteparten av gratis mmoer er crap

 

En venn av meg viste meg dette spillet for to dager siden, og jeg er vel bare blitt level fem enda. Det er et overraskende bra spill med tanke på at det er gratis, men det når fortsatt ikke til World of Warcraft. Det er litt vanskelig å sette fingeren på det, men det er bra nok. (Nå har jeg jo bare kommet til level 5, noe som er sykt lite, men siden spillet er en tilnærmet klone av wow tror jeg at jeg kan ha noe grunnlag til å si dette.)

Lenke til kommentar

Spilte en stund som Knight/Priest, ble vel 20/20 eller noe. Av og til merkes det veldig godt at det er gratis og egentlig koreansk, bare "vestifisert" av en innleid tredjepart - men for å være gratis, er det et veldig godt spill. Jeg gikk imidlertid tilbake til Age of Conan til slutt, likevel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja jeg lurte litt på dette her med å kjøpe shards, eller diamanter eller hva det nå er. Er det mulig å nå helt til "tops" uten å bruke penger?

 

For å si det enkelt: NEI.

 

Jeg spilte RoM fra Closed Beta (August 2008) til Juli i år. Da var jeg rett og slett dritt lei av hvordan de ville melke meg for hver cent som jeg hadde, om jeg ville i det hele tatt hevde meg i PvP (eller instance\raid PvE) Jeg var selvsagt lvl 50\50 på begge classene og hadde ganske bra gear. Hadde jeg ikke brukt litt penger på gear hadde gearet mitt vært DRITT, enkelt og greit. Slik er det bare, F2P endrer seg aldri, alle er slik. Men men, RoM er et bra F2P (beste IMO, selv om ikke det er all verdens kvalitetsstempel..), MEN det er jo som alle andre F2P utrolig urettferdig. Anbefales ikke om du irriterer deg over hvor begrenset gameplayet blir uten Cash Shop gear. Ellers blir det jo et OK spill. Men f. eks er alle høye instancer såpass hard at du trenger godt gear (CS pimped..), som regel, for å bli tatt med dit eller ikke dø hele tiden.

 

I just saved you a few hours.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...