Gå til innhold

Kjøp/Salg Forum åpnet


Anbefalte innlegg

Forum for kjøp og salg mellom privatpersoner er åpnet!

 

Tanken bak dette forumet er at Innlegg.no skal ha en lett tilgjengelig plass for brukere som ønsker å kjøpe eller selge ting seg imellom. Komersielle aktører er ikke tillatt.

 

Reglene for dette forumet vil være strengere enn ellers, les retningslinjene først.

 

Har du innvendinger? Kom med de under.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort.

 

Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden".

Lenke til kommentar
Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort.

Samme som jeg sa, bare att du gjorde det bedre. Det burde funke det.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort.

 

Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden".

 

Så vidt eg veit er det ein forferdeleg tiggetråd (har riktignok ikkje sett mykje på den), mens i det eg foreslo vil ikkje forespørslar eller tigging vere lov.

Lenke til kommentar
Det kan jo førest inn ein regel om at du berre kan gje bort ting. Altså kan du ikkje spørje om ting, men folk kan seie kva dei vil gje bort og så velgje ein av dei interesserte. Da blir det ikkje ein tiggetråd, og folk som vil gje bort ting kan få gitt dei bort.

 

Den tråden finnes alt og heter "Gi bort et spill/bytttetråden".

 

Så vidt eg veit er det ein forferdeleg tiggetråd (har riktignok ikkje sett mykje på den), mens i det eg foreslo vil ikkje forespørslar eller tigging vere lov.

 

Og tiggere har gang på gang blitt tilsnakket for at de skal slutte med det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...