Gå til innhold

The Pacific


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer ikke at j venter ett år, bare pga av at nrk er lame. Får ty til torrent.

 

Man kjøper jo boksen når den kommer uansett, jeg kommer til ty til den metoden selv.

 

Hæ? Er DVD-boksen du prater om, så ser jeg ikke vitsen å kjøpe det. Når jeg har allerede har sett det. Uansett, så kommer ikke den "boksen" på en god stund.

Lenke til kommentar

Poenget med å kjøpe boksen er jo selvfølgelig for å støtte kvalitetserier. Nå vet vi jo ikke enda at denne serien blir en slager, men alt tyder iallefall på det.

 

Tipper alt det du ser i traileren, er alt action du får utover hele serien. Resten er drama styr.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tror jeg skal vente til alle episodene har kommet ut jeg, sånn at jeg kan se de så sammenhengende som mulig. Da får jeg også tid til å se Band of Brothers, som jeg ikke har fått sett enda av en grunn :/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syntes serien er flott etter å ha sett 3 episoder. Man får ett fint forhold til hovedpersonene akkuratt slik jeg fikk til de i Band of Brothers, dog virker det som BoB gapte over flere personer mens Pacific handler mer om 3(?) individers opplevelser. Ble litt annerledes men jeg liker hva jeg har sett hittil veldig godt.

Lenke til kommentar

Så den første episoden igår, insta elsk :D 42 tommer full hd funker helt rått. Serien startet igår på canal+hd og series så har bare sett en episode så langt. Har store forhåpninger når hver episode kostet 20 millioner dollar å lage :) Har ikke fått et "forhold" til noen av hovedpersonene men vet jeg får det etter flere episoder

Endret av Lolzormaxor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har bare sett 3 episoder av denne serien, men må si at jeg er ikke særlig imponert.

Denne serien prøver litt å få en slags "band of brothers" følelse, men er mye av det.

Veldig lite bakgrunnshistorie på folka, og 3 episode (hvor det var mest dialog) var i grunn veldig kjedelig. At ei gresk jente på den tiden var så løs som ho blir framstil føler jeg er litt urealistisk, men samtidig fins det untakk til absolutt alt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Syntes serien bare tar seg opp etter hver episode. Jeg kan ikke helt sette fingeren på hva jeg liker med Pacific, men jeg syntes hver eneste episode er meget interessant. Tror også at man har mye mer fokus på hvor horribel hele stillehavs kampanjen var i forhold til den europeiske og selv om man fikk ett meget godt inntrykk av hvor mye 101st slet seg igjennom europa virker det på meg at soldatene i stillehavet hadde det hakket værre. Bare det å se hva de gikk igjennon av terreng og vær kan ta motet fra mange.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å knytte meg til personene på samme måte som jeg gjorde i Band of Brothers. Jeg føler at jeg ikke følger gutta på samme måte. Med det mener jeg at i Band of Brothers fikk man litt tid til å bli kjent med de forskjellige personlighetene og hvor de kom fra. Hittil føler jeg at The Pacific er mye mer "her er tre menn, og de var her. Se hvordan de hadde det". Men jeg synes uansett at serien holder mål sålangt og jeg gleder meg stadig til neste episode.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...