Gå til innhold

Test av Apple iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusser også på hvorfor ikke push notifications er nevnt i sammenheng med multitasking? Har egen msn-konto til iPhone, og er bestandig tilgjengelig. Dersom noen snakker til meg, får jeg beskjed med en gang, og kan gå rett inn i samtalen. Ser at PN ikke kan erstatte alle behov for multitasking, men det fungerer fint i mange sammenhenger. Ikke blir telefonen tregere heller, som gjerne telefoner som multitasker blir med 3-4 applikasjoner oppe samtidig. Jeg har 8 apps som sender push notifications, og telefonen blir absolutt ikke tregere av den grunn.

Lenke til kommentar
Stusser også på hvorfor ikke push notifications er nevnt i sammenheng med multitasking? Har egen msn-konto til iPhone, og er bestandig tilgjengelig. Dersom noen snakker til meg, får jeg beskjed med en gang, og kan gå rett inn i samtalen. Ser at PN ikke kan erstatte alle behov for multitasking, men det fungerer fint i mange sammenhenger. Ikke blir telefonen tregere heller, som gjerne telefoner som multitasker blir med 3-4 applikasjoner oppe samtidig. Jeg har 8 apps som sender push notifications, og telefonen blir absolutt ikke tregere av den grunn.

 

I tillegg tømmes ikke telefonen for strøm like fort som om du skulle multitasket 8 programmer. iPhone er faktisk den eneste telefonen som kan være online på f.eks. MSN flere døgn i strekk uten å måtte lades i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Det at apple har valgt å beholde 3G-designet har å gjøre med at mange som eier 3G-utgaven har kjøpt mye stasj til den, bl.a beskyttende etuier, docking stasjoner osv. Hadde designet vært vesentlig endret hadde alt slikt utstyr vært ubrukelig med den nye telefonen. Det var derfor et smart trekk fra Apple å beholde designet av hensyn til sine beste kunder.

Lenke til kommentar
*snip*

Ja hipp hurra. La oss gi alle andre telefoner fem og gi iPhone en sekser fordi iPhone har litt raskere nettleser. Det er ikke noe problem å se nok ulemper ved iPhone til at den ikke fortjener terningkast seks. Du som har en burde i hvert fall være i stand til det.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Den fortjener ikke seks, nei, men det betyr ikke at de andre telefonene gir noen særlig bedre opplevelse. Jeg har testet ut en del trykkskjermmobiler og må si at iPhone 3GS er den klart mest responsive, underholdende og brukervennlige telefonen jeg har tatt i. Nå om jeg eier en vil jeg ikke bytte den mot noen annen telefon. enn så lenge iallefall.

 

Ang designet så er det som allerede ppekt pga det er laget en hel haug med tredjeparts tilbehør og stæsj som fungerer sammen med iPhone. Om Apple nå hadde forandret utseendet på telefonen ville ikke dette utstyret fungert sammen med den og man ville endt opp med å kjøpe det om igjen. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det at andre kopierer utseendet dens gjør den noe mindre pen.

 

Ble Jennifer Aniston mindre pen da alle ville ha samme frisyre som henne? Selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Den fortjener ikke seks, nei, men det betyr ikke at de andre telefonene gir noen særlig bedre opplevelse. Jeg har testet ut en del trykkskjermmobiler og må si at iPhone 3GS er den klart mest responsive, underholdende og brukervennlige telefonen jeg har tatt i. Nå om jeg eier en vil jeg ikke bytte den mot noen annen telefon. enn så lenge iallefall.

 

Ang designet så er det som allerede ppekt pga det er laget en hel haug med tredjeparts tilbehør og stæsj som fungerer sammen med iPhone. Om Apple nå hadde forandret utseendet på telefonen ville ikke dette utstyret fungert sammen med den og man ville endt opp med å kjøpe det om igjen. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det at andre kopierer utseendet dens gjør den noe mindre pen.

 

Ble Jennifer Aniston mindre pen da alle ville ha samme frisyre som henne? Selvfølgelig ikke.

Tror IKKE du har testet Samsung Omnia II. Når du har gjort det vil du IKKE ha iPhone igjen. Garantert!

Lenke til kommentar
Sa ingen ting om at den er kjøpt uten abonnement. Kjøpte den med Supersurf til Telenor. Sluttprisen blir da 4800 kroner (dette er nå satt opp fra telenor til 5200 etter at Netcom lanserte sine priser). Sjekk selv på telekiosken. Låser opp telefonen og lar simkortet ligge i en skuff. Da har jeg en opplåst telefon til 4800 kroner. Skitt fiske...

Du må jo fortsatt betale månedsprisen på det simkortet du legger i skuffen og da blir det dyrere enn 4800,- :o Da betaler du på 2 abonnement!! Er ikke billig det!

Lenke til kommentar
Du må jo fortsatt betale månedsprisen på det simkortet du legger i skuffen og da blir det dyrere enn 4800,- :o Da betaler du på 2 abonnement!! Er ikke billig det!

Prisen blir 4800kr inkludert abonnementsutgiftene. Så totalt betaler du 4800 kroner ofr telefonen. Å ta med det beløpet du ringer og generelt bruker telefonen med i telefonprisen blir feil.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Etter å ha brukt iPhone 3gs i en mnd, blir jeg skikkelig flau når jeg leser testen. De virkelig store grunnene til å gå til anskaffelse av en duppeditt som gjør alt er knapt nok vurdert i testen: kjappheten er utvilsomt i særklasse, lydkvaliteten er helt i særklasse, faktisk ikke nevnt i testen !!! kombinasjonen med synkronisering av alt i pc via itunes er suveren, koble til, trykk enter og alt, bilder musikk konserter, kontakter osv er inne !!!

I testen har teseren brukt mest spalteplass på å beskrive hvor lite iphone har endret seg, istedet for å beskrive egenskapene. Karakter: helt talentløs test

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

3GS har en veldig fin damestemme som leser opp absolutt alt av tekst uten problemere. Høyt, tydelig og klart så lenge det er skrevet korrekt. Hun stresser litt (leser fort), men absolutt en fungerende funksjon. Musikk i bakgrunnen mens en har henne til å lese opp blogger har blitt "min greie" for tiden. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

ALEKX: spørsålet er bør du ha den???

det som er - med iphone 3G S er wi-FI. jeg har hatt iphone 3G S en stund og jeg er ikke fornøyd, nå skal jeg skaffe meg en HTC HD2 "LEO" for di en kollega har den og han skryter som bare av den!!!

 

PS: pass på at DIN iPhone blir STJELT!!! ange vil ha den!!!!:)

 

ALEKX: spørsålet er bør du ha den???

det som er - med iphone 3G S er wi-FI. jeg har hatt iphone 3G S en stund og jeg er ikke fornøyd, nå skal jeg skaffe meg en HTC HD2 "LEO" for di en kollega har den og han skryter som bare av den!!!

 

PS: pass på at DIN iPhone blir STJELT!!! ange vil ha den!!!!:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...